• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بازدید سرپرست سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان تامین اجتماعی سنندج

  • کد خبر : 27591
  • 29 مهر 1400 - 16:07
بازدید سرپرست سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان تامین اجتماعی سنندج

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در بیمارستان تامین اجتماعی سنندج حضور یافت و از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت و چگونگی ارائه خدمات به آنها را بررسی کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی از بخش های اورژانس،داخلی، نوزادان و سه بخش کرونا بیمارستان تامین اجتماعی سنندج بازدید کرد و در گفتگو با بیماران نحوه رسیدگی و درمان آنها را جویا شد.

 بیش از دوسوم ظرفیت بیمارستان تامین اجتماعی سنندج به بیماران کرونایی اختصاص دارد و این بیمارستان در سال های اخیر در بحث شاخص های عملکردی جزو مراکز درمانی ملکی برتر این سازمان است. سرپرست این سازمان در جریان این بازدید به تلاش های وافر پزشکان و پرستاران اشاره و از زحمات آنها تقدیر کرد.

موسوی خدمات کادر درمان در رسیدگی به بیماران کرونایی را ارزشمند خواند و تصریح کرد: پزشکان و پرستاران سازمان تامین اجتماعی همپای کادر درمان کشور در طول دوسال گذشته در رسیدگی به بیماران کرونایی زحمات بسیاری کشیدند و از این بابت قدردان آنها هستیم.
وی در دیدار با تعدادی از بیمه شدگان و مراجعان نحوه خدمت رسانی و رسیدگی به آنها را جویا شد و همچنین کارکنان نیز به بیان مسائل و درخواست های خود پرداختند.

بیمارستان تامین اجتماعی سنندج ۱۲۰ تخت فعال دارد و دارای بخش های مختلفی است و طرح ارتقای هتلینگ در آن انجام شده است و از نظر تجهیزات، مسائل رفاهی و خدمات در وضعیت مناسبی قرار دارد و موفقیت های خوبی در سال های اخیر کسب کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.