• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

  • کد خبر : 55543
  • 09 مهر 1401 - 19:20
بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب روز پنج‌شنبه ۷ مهرماه میزبان جناب آقای دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه ایشان بود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب دکتر محمدباقر قالیباف در صدر هیأتی عالی رتبه ضمن بازدید از واحدهای مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب اظهار داشتند اقدامات خوبی در این منطقه انجام شده اما توسعه همه این صنایع منوط به سرمایه گذاری به وقت، به جا و استفاده از ظرفیت‌هاست.

ایشان افزود: با تلاش های انجام شده در مجموعه غدیر، مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب اکنون می‌تواند ۳۰۰ هزار تن آلومینیوم در سال تولید نماید و اکنون موضوع طرح توسعه فازهای دوم و سوم مطرح است که ظرفیت تولید آلومینیوم کشور را می‌تواند به ۱٫۲ میلیون تن افزایش دهد، لذا برای این مهم نیازمند تأمین مواد اولیه و همچنین توسعه زیرساخت هایی مثل برق هستیم و در حوزه پالایشگاه‌ها نیز نیازمند تامین خوراک می‌باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در آستانه برنامه هفتم هستیم لذا این بازدیدها برای تنظیم پیشران های کشور ضرورت دارد. در واقع می‌توان از این طریق، صنایع و اولویت ها و نیازهای آنها را تنظیم و همچنین انرژی هایی مانند آب، برق و زیرساخت‌هایی مانند حوزه حمل و نقل را تنظیم کرد.

در جریان بازدید دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، معاون وزیر صمت و مدیرعامل ایمیدرو، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، استاندار فارس، جمعی از نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، سردار ابن الرضا مدیرعامل ساتا، دکتر حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر و جمعی دیگر از مسئولان ارشد کشوری، استانی و شهرستانی وی را همراهی می‌کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=55543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.