• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بازدید دکتر فرزین از خزانه بانک ملی ایران

  • کد خبر : 42063
  • 27 اسفند 1400 - 10:40
بازدید دکتر فرزین از خزانه بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه مدیران ارشد این بانک با هدف نظارت و کنترل دقیق بر نحوه خدمات دهی به مشتریان در روزهای پایانی سال، ضمن بازدید از بخش های مختلف اداره کل خزانه، نحوه پول رسانی را مورد بررسی و نظارت قرار داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین با حضور در اداره کل خزانه و دیدار با مدیران و کارکنان این اداره از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمات دهی به مشتریان قرار گرفت و از زحمات و تلاش های کارکنان این اداره تقدیر کرد.
مدیرعامل بانک ملی ایران در این بازدید ضمن بررسی آخرین وضعیت نقدینگی، اسکناس و … ، تدابیر و رهنمودهای لازم جهت بهبود انجام امور و افزایش توان و ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی به مشتریان بویژه در روزهای پایانی سال و ایام نوروز را مطرح کرد.
در این دیدار علیرضا رواقی رئیس اداره کل خزانه بانک، ضمن تشریح فعالیت بخش های مختلف این اداره ، گزارش هایی از اقدامات انجام شده در روزهای پایانی سال ارائه داد. در ادامه این بازدید کارکنان اداره مذکور در فضایی صمیمی با مدیر عامل بانک دیدار و به گفت و گو پرداختند.
گفتنی است، اداره کل خزانه وظیفه تحویل، حفاظت، توزیع اسکناس و انواع اوراق بهادار را بر عهده دارد و در ایام پایان سال، کارکنان این اداره کل به صورت شبانه روزی در جهت توزیع اسکناس نو در اقصی نقاط کشور تلاش می کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=42063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.