• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

بازدید از طرح های گروه صنایع غذایی شیرین وطن و شرکت داروسازی دانا

  • کد خبر : 45981
  • 31 اردیبهشت 1401 - 15:21
بازدید از طرح های گروه صنایع غذایی شیرین وطن و شرکت داروسازی دانا

دکتر علی خورسندیان که همزمان با رئیس کل بانک مرکزی و جمعی از مدیران عامل سایر بانکهای کشور به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود، پس از حضور در جلسه شورای هماهنگی بانک ها و شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت از طرح های گروه صنایع غذایی شیرین وطن و شرکت داروسازی دانا که از مهمترین شرکت های داروسازی منطقه می باشد، بازدید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، در این سفر که روز پنجشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری به انجام رسید، وی ضمن شرکت در شورای هماهنگی بانکها با حضور مدیران عامل بانکهای دیگر و مقامات محلی از جمله استاندار و معاونین استاندار و برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت که در محل اتاق بازرگانی با حضور مقامات کشوری و محلی و نیز صاحبان صنعت و بازرگانان تشکیل گردید، شرکت نمود و با مسؤلان استانی در خصوص نحوه عملکرد این بانک در استان یاد شده و چگونگی حمایت از صنایع و معادن آن به گفتگو نشستند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن به اتفاق مدیر بانک صنعت و معدن آذربایجان شرقی در این سفر از ۲ طرح بزرگ استان شامل گروه صنایع غذایی شیرین وطن و شرکت داروسازی دانا بازدید.
شایان ذکر است، شرکت شیرین وطن که بخشی از تسهیلات خود شامل ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه ثابت و ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش را از بانک صنعت و معدن دریافت نموده در زمینه صنایع غذایی فعالیت دارد و برای بیش از ۲۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
شرکت داروسازی دانا نیز جهت تکمیل برخی از طرح های توسعه ای خود دارای ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مصوب در قالب مشارکت مدنی قابل تبدیل به فروش اقساطی می باشد که در مرحله قرارداد و پرداخت می باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=45981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.