• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

بازدید از طرح های تأمین مالی شده از سوی بانک صنعت و معدن

  • کد خبر : 26125
  • 11 مهر 1400 - 16:17
بازدید از طرح های تأمین مالی شده از سوی بانک صنعت و معدن

دکتر فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیأت همراه در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از یک واحد صنعتی که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است، بازدید نمودند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی در این سفر از طرح تولید آجرماشینی شرکت نماسازان مروارید واقع دردهدشت روستای چنگلوا که با مشارکت بانک تأمین مالی شده، بازدید به عمل آورد.
شرکت نماسازان مروارید در سالهای ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۵ جهت ایجاد و راه اندازی یک واحد تولیدی انواع آجر و سفال، یک فقره تسهیلات سرمایه ثابت ارزی، ۳ فقره تسهیلات سرمایه ثابت ریالی و سه فقره تسهیلات جعاله تعمیر و تجهیز از این بانک دریافت نموده است.
مجموع تسهیلات ریالی دریافتی شرکت یاد شده از بانک بالغ بر ۱۷۹ میلیارد ریال و تسهیلات ارزی دریافتی آن ۹ میلیون و ۹۸۹ یورو می باشد.
طرح یاد شده در حال حاضر با ۴۰۰ تن ظرفیت تولید روزانه انواع آجر و سفال با اشتغال ۱۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۸۵ نفر به صورت غیر مستقیم طی سه شیفت کاری در حال تولید می باشد.
دکتر فاطمی امین در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در جلسات با مدیران طرح های صنعتی و کارآفرینان استان، ضمن بررسی مشکلات واحدهای صنعتی، در اسرع وقت برای مرتفع کردن این مشکلات اقدام می کنیم.
وی افزود با تزریق تسهیلات در نظر گرفته شده برای این طرح ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم به نیروهای این واحد تولیدی اضافه می شود که گام مؤثری در راستای از میان برداشتن مشکل بیکاری این منطقه به حساب می آید.
گفتنی است، طرح یاد شده دارای دو کوره تولید آجر (یک کوره چینی و یک کوره ایتالیایی) بوده که شرکت، درخواست تسهیلات از صندوق بیمه فعالیتهای معدنی برای تعمیر و بازسازی کوره مذکور و افزایش ظرفیت تولید دارد و وزیر صمت در بازدید از این طرح برای تأمین منابع مالی و رفع مشکلات این واحد تولیدی قول مساعد داد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=26125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.