• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

بازخوانی فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد موتور حرکت در سازمان تامین اجتماعی می شود

  • کد خبر : 31836
  • 15 آذر 1400 - 16:07
بازخوانی فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد موتور حرکت در سازمان تامین اجتماعی می شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بازخوانی فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد موتور حرکت در سازمان تامین اجتماعی می شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در اولین جلسه شورای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران کارکنان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص مقام والای شهدا در نزد خداوند افزود: انقلاب اسلامی ثمره فرهنگ ایثار و شهادت است. آن چه که موجب گسترش و توسعه انقلاب اسلامی نیز می شود گفتمان ایثار و شهادت است.
وی کم توجهی به فرهنگ ایثار و شهادت را علت ایجاد مشکلات برای کشور دانست و تصریح کرد: در سازمان تامین اجتماعی بیش از پیش به توسعه فرهنگ ایثار و جهاد نیاز داریم. خوشبختانه در سابقه این سازمان این رویکرد وجود داشته است اما باید تقویت شود. تمامی ارکان و کارکنان این سازمان با روحیه ایثارگرانه و جهادگرانه بیشتر از گذشته برای ایجاد امنیت اجتماعی و ارائه خدمات با کیفیت تلاش کنند.
موسوی با اشاره به ظرفیت های درونی سازمان تامین اجتماعی در حوزه فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد گفت: باید مجدداً فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد را مورد بازخوانی و شناخت دقیق قرار دهیم. بازخوانی این فرهنگ موتور حرکت در سازمان تامین اجتماعی خواهد شد. نمونه های ایثار و جهاد در این سازمان را به همکاران معرفی کنیم تا تبدیل به الگو عملی در ارائه خدمات شوند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، چگونگی گسترش فرهنگ ایثار و جهاد را از مهمترین موضوعاتی برشمرد که باید در دستور کار جلسات شورای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد قرار گیرد و بر تعریف و تدوین برنامه برای ترویج این فرهنگ تاکید کرد.
وی تکریم کارکنان ایثارگران و رسیدگی به درخواست های آنان را مورد تاکید قرار داد و افزود: همچنین باید تلاش شود فرهنگ ایثار و جهاد در سازمان تامین اجتماعی مورد توجه بیشتر قرار گیرد و در همه شریان های اداری این سازمان جاری و ساری باشد.
موسوی، حذف دو درصد سرانه درمان برای ایثارگران بازنشستگان را از خدمات اخیر سازمان تامین اجتماعی به جامعه ایثارگران برشمرد و خاطرنشان کرد: برای تکریم و تجلیل از جامعه ایثارگران از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.
در ادامه جلسه معاونین سازمان تامین اجتماعی نیز به ارائه گزارش در خصوص اقدامات صورت گرفته برای کارکنان ایثارگر پرداختند.
رئیس اداره هماهنگی امور ایثارگران سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: این سازمان مفتخر است ۶۲ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و ۴۷ مدافع سلامت شاغل در مراکز درمانی این سازمان نیز در مقابله با بیماری کرونا به مقام والای شهادت رسیدند.
محمد شکرالهی افزود: ۹۲۰۰ همکار ایثارگر و ۳۰۰ مدیر ایثارگر در سازمان تامین اجتماعی خادم بیمه شدگان و بازنشستگان هستند.
همچنین در این جلسه، رئیس اداره هماهنگی امور ایثارگران سازمان تامین اجتماعی از نامه شهید احمدی درمنی از شهدای همکار سازمان تامین اجتماعی رونمایی کرد. در این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
راه فتح قدس از کربلا می گذرد (امام خمینی)

ریاست شعبه
پیرو مکاتبات مکرر و مذاکرات نسبتاً زیاد در زمینه خرید اثاثیه و ملزومات و ابزار کار با توجه به نرسیدن اعتبار ضمن تقدیم ۸۰۰۰ ریال تقاضا می شود تا اطلاع ثانوی نیز از حقوق ماهانه اینجانب همه ماهه کسر و پیشنهاد می شود علیرغم اصلی بودن مساله جنگ در خرید اثاثیه و … در همین حد اقدام و به محض وصول اعتبار عیناً مبالغ موردنظر به حساب جنگ واریز گردد.

با احترام، اسداله احمدی درمنی ۱۳۶۲/۷/۲

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=31836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.