• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

بائو: قدمت و هوادار را نمی‌شود با پول عوض کرد/ نساجی حرفه‌ای است

  • کد خبر : 56344
  • 25 مهر 1401 - 8:53
بائو: قدمت و هوادار را نمی‌شود با پول عوض کرد/ نساجی حرفه‌ای است

معاون باشگاه نساجی می‌گوید این باشگاه حرفه‌ای است و تنها تیمی است که یک هزار تومانی بدهی ندارد.

میثم بائو در گفت‌وگو با ایسنا درباره برتری نساجی مقابل گل گهر و نتایج قابل قبول قائمشهری‌ها اظهار کرد: مجموعه تیمی ما از راس آن که آقای حدادیان است تا اعضای تیم همدل هستند و با کادرفنی خوبی که داریم، همه چیز جور است که ان‌شاءالله در لیگ نتایج خوبی بگیریم و بالای جدول بمانیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما در دیدار با گل گهر بسیار زحمت کشیدند و منطقی و تاکتیکی بازی کردند. از کوچک‌ترین موقعیت‌شان گل ساختند و به حریف هم موقعیت ندادند. این نوید اتحاد تیمی است که هر چه رو به جلو حرکت می‌کند، بهتر شکل می‌گیرد. خداراشکر این‌ها زحمات کادرفنی است که توانستیم گل گهر صدرنشین را شکست دهیم. آقای مطهری به تازگی سرمربی تیم شده و نیاز به زمان دارد. مطمئن هستیم روز به روز تیم در شرایط بهتری قرار می‌گیرد و نتایج رو به رشدی می‌گیریم.  ‌

معاون باشگاه نساجی درباره اختلاف بین محمدمهدی نظری و رضا جعفری، دو بازیکن نساجی که حاشیه‌هایی را در اردوی این تیم به وجود آورد، عنوان کرد: به هر حال این حواشی پیش می‌آید. در یک تیم ممکن است خنده، گریه و دعوا اتفاق بیفتد. این دو بازیکن با هم آشتی کردند و به خوبی و خوشی با هم کار می‌کنند. به هر حال در هر خانواده‌ای ممکن است دعوا پیش بیاید.

او هم‌چنین عنوان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم تک رقمی بمانیم و در ادامه نیم نگاهی هم به بالای جدول خواهیم داشت. رقابت با تیم‌های بالای جدول عادلانه نیست اما ما نساجی هستیم و هوادار و قدمت داریم. این افتخار را نمی‌توان با پول و هزینه‌های هنگفت عوض کرد. تیم ما از سال قبل شخصیت قهرمانی گرفتیم و اکنون هم آقای حدادیان دارد زحمت می‌کشید.

بائو در پایان اضافه کرد: ما حرفه‌ای هستیم و تنها تیمی هستیم که یک هزار تومانی بدهی نداریم. به آینده امیدواریم و همان‌طور که پارسال توانستیم قهرمان شویم، امسال هم به دنبال نتیجه قابل قبولی هستیم و هیچ چیز در ایران دور از دسترس نیست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=56344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.