• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

ایوا به هاب فناوران مالی شاپرک مهاجرت کرد

  • کد خبر : 38014
  • 13 بهمن 1400 - 15:44
ایوا به هاب فناوران مالی شاپرک مهاجرت کرد

اپلیکیشن ایوا با مهاجرت از بستر کارت به کارت سوییچ بانک ملی ایران، به هاب فناواران مالی شاپرک متصل شد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، با الزام بانک مرکزی، اپلیکیشن پرداخت ایوا با مهاجرت از بستر کارت به کارت خود روی سوئیچ بانک ملی ایران، به‌طور کامل به سوییچ هاب فناوران مالی شاپرک متصل شد و از این پس تمامی تراکنش‌های کارت به کارت زیر نظر این سامانه انجام می‌شود.

۵ بانک ملی، ملت، رفاه، سامان و شهر به‌صورت کامل برای انجام عملیات کارت به کارت خود به هاب فناوران مالی شاپرک متصل شده‌اند و بانک پاسارگاد نیز به‌زودی به این بانک‌ها اضافه می‌شود. کاربران برای انجام تراکنش کارت به کارت از مبدا بانک‌هایی که به هاب فناوران منتقل شده‌اند باید در ابتدا شماره کارت و اطلاعات هویتی خود را در سامانه شاپرک ثبت کنند.

کاربران اپلیکیشن ایوا پس از این مهاجرت، در اولین عملیات کارت به کارت خود در ایوا با پیغامی مبنی بر انجام عملیات احراز هویت مواجه می‌شوند که لازم است با انتخاب کلید احراز هویت، شماره کارت و اطلاعات هویتی خود را یک‌بار برای همیشه در سامانه شاپرک ثبت و پس از آن مجددا به فرآیند عملیات کارت به کارت در اپلیکیشن ایوا هدایت شده و تراکنش خود را تکمیل‌کنند.

گفتنی است، شبکه پرداخت و هاب فناوران کاملاً از یکدیگر مجزا هستند که شبکه پرداخت برای کلیه اپراتور‌های شبکه پرداخت است و تمرکز هاب فناوران روی تراکنش کارتی بین پرداخت‌سازان و بانک‌هاست.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=38014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.