• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

این خطر را برای خودروی‌تان جدی بگیرید

  • کد خبر : 43951
  • 04 اردیبهشت 1401 - 12:47
این خطر را برای خودروی‌تان جدی بگیرید

آیا می‌دانستید که روزانه حدود ۱۱۷۰ خودرو در کشور مورد سرقت کلی و جزئی قرار می‌گیرند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، بر اساس اطلاعات سال ۱۳۹۸ سرقت خودرو در کشور آمار بالایی دارد. اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می‌دهد در سال ۱۳۹۸، میزان سرقت خودرو به ۸۵ هزار مورد در سال رسیده است، یعنی روزانه ۲۳۳ خودرو در کشور به سرقت برده می‌شود.

البته این آمار، مربوط به سرقت کلی خودروهاست و میزان سرقت لوازم خودرو حدود چهار برابر این آمار است، به طوری که میزان سرقت لوازم خودرو به حدود ۳۴۱ هزار مورد در سال و ۹۳۷ مورد در روز رسیده است. 

با توجه به اینکه بر اساس گفته‌های مسئولان انتظامی، میزان سرقت در سال‌های اخیر افزایش نیز پیدا کرده است، حتما آمار رسمی سرقت در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بیش از این اعداد است و خطر جدی خودرو همه ما را تهدید می‌کند.

خطری که چندان از جانب مالکان خودرو جدی گرفته نمی‌شود، چرا که بیش از ۸۲ درصد خودروها، بیمه بدنه ندارد. یکی از پوشش‌های بیمه بدنه خودرو، در کنار پوشش‌های اصلی سرقت کلی، حادثه و آتش‌سوزی، پوشش لوازم فرعی خودرو است و شما می‌توانید با استفاده از بیمه بدنه، علاوه بر خودروی خود، لوازم فرعی آن را بیمه کنید و از پوشش سرقت بیمه بدنه بهره‌مند شوید.

برای استفاده از خدمات بیمه بدنه سرمد، کافی است با هر یک از شعب استانی و نمایندگان بیمه سرمد در سراسر کشور تماس بگیرید. برای دسترسی به شعب و نمایندگان بیمه سرمد می‌توانید از طریق وب اپلیکیشن سرمد به آدرس webapp.sarmadins.ir و در بخش مراکز صدور، نزدیکترین نمایندگی‌های بیمه سرمد را جستجو و مسیریابی کنید و با مراجعه به نمایندگان سرمد در سراسر کشور این بیمه‌نامه را تهیه کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=43951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.