• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

اینستاگرام، واتس‌اپ و دیگر سرویس‌های فیس‌بوک از کار افتادند

  • کد خبر : 26297
  • 13 مهر 1400 - 0:11

سرویس‌های فیسبوک شامل اینستاگرام، واتساپ، مسنجر، آکیولس و فیسبوک به‌دلیل مشکلات نامشخص در سراسر دنیا دچار اختلال شده‌اند.

درست زمانی که انتیگن دیویس از فیسبوک در CNBC در حال دفاع‌کردن از سیاست‌های این کمپانی و نحوه‌ی مدیریت داده بود و تلاش می‌کرد تا استدلال کند که اینستاگرام برای نوجوانان مضرر نیست، کل سرویس‌های فیسبوک شامل اینستاگرام، فیسبوک، واتساپ، پیام‌رسان مسنجر و آکیولس از کار افتادند.این مشکل سراسری است و تمام کاربران این سرویس‌ها را تحت‌تأثیر قرار داده است. اندی استون از فیسبوک در اکانت توییتر خود نوشته است که از مشکل آگاه است و این شرکت تلاش می‌کند سرویس‌ها را به حالت عادی برگردانند.هرچند هنوز دلیل اصلی اختلال در سرویس‌های فیسبوک مشخص نشده است، قائم‌مقام مدیرعامل کلادفلر اعلام کرده که مشکل از دسترس خارج‌شدن اینستاگرام و دیگر سرویس‌های فیسبوک مربوط به DNS است.در‌حال‌حاضر تمام اپلیکیشن‌های فیسبوک از کار افتاده‌اند و اگر وب‌سایت instagram.com را باز کنید، احتمالا با پیغام خطای ۵xx رو‌به‌رو خواهید شد. حتی سرویس واقعیت مجازی آکیولس این شرکت نیز از دسترس گیمرها خارج شده است.

به‌دنبال از دسترس خارج شدن واتساپ و مراجعه برخی از کاربران این پیام‌رسان به تلگرام، این سرویس نیز دچار کندی و اختلال شده است.

خبرنگار نیویورک تایمز در توییتر گفته که کارمندان فیسبوک نمی‌توانند وارد ساختمان محل کار خود شوند چرا که سروری کنترل ورود و خروج از دسترس خارج شده و کارت کارمندان از کار افتاده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=26297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.