• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

اپل احتمالا آیفون ۱۳ را ۲ مهر به بازار خواهد کرد

  • کد خبر : 17491
  • 02 تیر 1400 - 14:55
اپل احتمالا آیفون ۱۳ را ۲ مهر به بازار خواهد کرد

یکی از تحلیلگران Wedbush به نام Dan Ives به‌تازگی و در گزارشی اطلاعات جدیدی را درباره‌ی ویژگی‌های احتمالی آیفون ۱۳ افشا کرده است. نکته‌ی جالب توجه در این گزارش منتشر شده، اشاره به زمان عرضه‌ی آیفون ۱۳ به بازار براساس اطلاعات بدست آمده از زنجیره‌ی تأمین‌کنندگان قطعات است.

گزارش‌های اولیه منتشر شده درباره‌ی ویژگی‌های آیفون ۱۳ نشان می‌دادند که ممکن است اپل نسخه‌ای از آیفون ۱۳ را با حافظه‌ی داخلی ۱ ترابایت عرضه کند. البته باید بگوییم که به تازگی گزارشی منتشر شده است که با رد این ادعا می‌گوید همانند گذشته بیشترین حافظه‌ی داخلی استفاده شده در آیفون‌های ۱۳ احتمالا همان ۵۱۲ گیگابایت است.

از جمله دیگر اطلاعات منتشر شده درباره‌ی ویژگی‌های احتمالی آیفون‌های ۱۳ می‌توان به استفاده از سنسور LiDAR در ماژول دوربین تمامی مدل‌های آیفون‌ ۱۳ برای بهبود قابلیت‌های وابسته به فناوری واقعیت افزوده، ماژول دوربین بهبودیافته در تمامی مدل‌ها، استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در مدل‌های پرو و باتری‌ با ظرفیت بیشتر اشاره کرد.

همچنین برخی تحلیلگران اعلام کرده‌اند که آیفون‌های ۱۳ بعد از عرضه می‌توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند و فروش بسیار خوبی را تجربه کنند. با توجه به این موضوع، حال می‌خواهیم به زمان برگزاری مراسم رونمایی از نسل جدید آیفون و زمان عرضه‌ی آن‌ها به بازار بپردازیم.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند که به احتمال زیاد اپل در ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) از نسل جدید آیفون رونمایی خواهد کرد و این آیفون‌های جدید در ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) به بازار عرضه خواهند شد.

دیگر گزارش‌های منتشر شده توسط شخصی به نام ‘Mr Ives هم نشان می‌دهد که اپل می‌خواهد مراسم مربوط به رونمایی از نسل جدید آیفون را در هفته‌ی سوم ماه سپتامبر (شهریور) برگزار کند. نگاهی به تقویم نشان می‌دهد که سه شنبه ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) را می‌توان به عنوان زمان رونمایی از نسل جدید آیفون در نظر گرفت.

با توجه به این موضوع می‌توانیم انتظار داشته باشیم که کاربران بتواند در روز جمعه ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) آیفون‌های جدید را پیش‌‌خرید کنند و این آیفون‌های جدید یک هفته بعد از پیش‌خرید و در ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) به بازار عرضه خواهند شد.

نگاهی به گذشته و مراسم‌های برگزار شده توسط اپل هم نشان می‌دهد که این شرکت به طور معمول مراسم‌های رونمایی را در روز سه شنبه برگزار می‌کند و کاربران سه روز بعد یعنی در روز جمعه‌ می‌توانند که محصولات تازه معرفی شده را پیش‌خرید و یک هفته بعد و در روز جمعه دریافت کنند.

در ضمن، اطلاعات منتشر شده توسط تحلیلگر Wedbush که از زنجیره‌ی آسیایی تأمین‌کننده‌ی قطعات بدست آمده‌اند، نشان می‌دهند که اپل انتظار دارد نسخه‌ی استاندارد آیفون ۱۳ پرفروش‌ترین آیفون در مقایسه با دیگر اعضای خانواده‌ی آیفون‌های ۱۳ باشد. همچنین %۴۵ سفارش‌هایی که اپل برای تولید این آیفون‌های جدید ثبت کرده است در سه ماه‌ی سوم امسال تولید خواهند شد.

تحلیلگران تخمین می‌زنند که میزان سفارش‌های صورت گرفته در نیمه‌ی دوم امسال برای تولید چهار مدل نسل بعدی آیفون بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون عدد باشد. در نهایت باید بگوییم که دیگر اطلاعات منتشر شده توسط تحلیلگران نشان می‌دهند که میزان سفارش ثبت شده توسط اپل برای تولید آیفون ۱۳، ۲۰ میلیون بیشتر از سفارش ثبت شده برای آیفون ۱۲ است که نشان‌دهنده‌ی خوشبین بودن اپل نسبت به فروش نسل بعدی آیفون است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=17491

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.