• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

اولین پیش رویداد هفتمین کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم سنجی ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می شود

  • کد خبر : 13628
  • 07 اردیبهشت 1400 - 21:41
اولین پیش رویداد هفتمین کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم سنجی ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می شود

اولین پیش رویداد هفتمین کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم سنجی، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ با موضوع «کاربرد فناوری‌های نوین در بیمه و مدیریت مالی» و با همکاری دانشگاه Kent انگلستان برگزار می شود.

به گزارش  روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از پژوهشکده بیمه، ۴ پیش رویداد با موضوعات «کاربرد فناوری‌های نوین در بیمه و مدیریت مالی» با مدیریت دکتر هیربد آسا، «اکچوئری، بیمه های زندگی و غیرزندگی» با مدیریت دکتر امیرتیمور پاینده، «بیمه های پارامتریک و بیمه‌های مبتنی بر شاخص» با مدیریت دکتر یونس مظلومی و «مشتقات و اوراق بهادار مرتبط با بیمه» با مدیریت مریم یاراحمدی قبل از برگزاری این کنفرانس پیش بینی شده است که از اردیبهشت تا تیرماه سال ۱۴۰۰ و به صورت آنلاین و بعضاً با حضور اساتید بین المللی به زبان انگلیسی برگزار خواهند شد.
در این پیش رویدادها تلاش خواهد شد مسائل روز مطرح و نتایج برخی از آخرین تحقیقات و تجربیات با مخاطبان به اشتراک گذاشته شود.
ثبت نام در این پیش رویداد رایگان و از طریق نشانی https://sites.google.com/view/kent-fintech-and-ai-group/home امکان پذیر است. علاقه مندان برای آشنایی بیشتر با کنفرانس به نشانی https://www.kent.ac.uk/events/event/48406/fintech-and-ai-panelمراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=13628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.