• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

اولین رندر Royole FlexPai 3 طراحی متفاوت این گوشی تاشو را نشان می‌دهد

  • کد خبر : 28452
  • 10 آبان 1400 - 13:25
اولین رندر Royole FlexPai 3 طراحی متفاوت این گوشی تاشو را نشان می‌دهد

وقتی در مورد گوشی‌های تاشو صحبت می‌کنیم، معمولا بسیاری از کاربران فکر می‌کنند که سامسونگ و هواوی سازندگان اولین گوشی‌های تاشو هستند. اما این دو شرکت اولین گوشی تاشو را راهی بازار نکرده‌اند و این افتخار نصیب یک شرکت چینی کمتر شناخته شده به نام Royole شده که در سال ۲۰۱۸ اولین گوشی تاشو را راهی بازار کرد.

شرکت Royole سال گذشته نسل دوم این گوشی را معرفی کرد که پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل اول به همراه داشت. حالا طبق گزارش‌های جدید، این شرکت چنینی در حال آماده‌سازی نسل سوم این گوشی تاشو است و به لطف انتشار اولین تصویر رندر، می‌توانیم به جزئیات طراحی بخش‌های مختلف این گوشی بپردازیم.

همانطور که در تصویر بالا می‌توانید ببینید، طراحی Royole FlexPai 3 نسبت به نسل‌های قبلی با تغییرات زیادی روبرو شده است. به عنوان مثال به جای قرارگیری دوربین‌ها در سمت راست نمایشگر، حالا ماژول دوربین در پنل پشتی قرار دارد. باید خاطرنشان کنیم دو نسل قبلی فاقد دوربین سلفی بودند و کاربران برای تماس تصویری و عکس‌های سلفی باید از دوربین‌های اصلی استفاده می‌کردند. اما در نسل سوم از دوربین سلفی پاپ‌آپ استفاده شده است.

علاوه بر موارد ذکر شده، Royole به جای استفاده از ۴ دوربین اصلی، این بار فقط دو دوربین را در پنل پشتی تعبیه کرده است. گفته می‌شود این گوشی از نمایشگر ۷.۲ اینچی و باتری ۳۳۶۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. هنوز در رابطه با تاریخ معرفی آن گزارش موثقی منتشر نشده و احتمالا مانند نسل‌های قبلی فقط به دست کاربران چینی می‌رسد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.