• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

اولویت اول اموال تملیکی “هدایت، حمایت و نظارت” است

  • کد خبر : 28656
  • 12 آبان 1400 - 13:07
اولویت اول اموال تملیکی “هدایت، حمایت و نظارت” است

صبح امروز ابراهیم مولایی جم سرپرست این سازمان با علیرضا زمانی رئیس هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی پیرامون مسائل و مشکلات سازمان و در راستای دستور ویژه رئیس جمهور مبنی بر تعیین تکلیف اموال ظرف ۳ ماه آینده دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ،سرپرست سازمان اموال تملیکی با اشاره به شعار “هدایت، حمایت و نظارت” که دستور کار اصلی سازمان است، بیان داشت: شورای فروش برای ضرب الاجل تعیین تکلیف اموال تشکیل شده است تا به صورت هفتگی موانع و مشکلات را به خصوص در استان های هدف بررسی، احصا و مرتفع کند. همچنین تیم های جهادی متشکل از  کارشناسان خبره به برخی استان ها اعزام شدند تا با تلاش مضاعف و همکاری کارکنان استانی تعیین تکلیف کالاهای تحت تملک را سرعت بخشند.

مولایی جم با تاکید بر ارتقاء سطح حقوق و مزایای کارکنان سازمان اظهار داشت: به منظور ارتقاء بهره وری و ایجاد نظام انگیزشی در میان کارکنان سود عملیاتی استان ها بر اساس وظایف حاکمیتی هر استان مبنای پرداخت ارائه خدمات رفاهی، اضافه کار و پاداش ۳ ماهه خواهد بود.

وی با اشاره به نظام شایسته سالاری برای انتصاب مدیران تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی، پایش عملکرد مدیران در دستور کار قرار دارد و ارزشیابی صورت گرفته ملاک انتخاب مدیران کارآمد متخصص و متعهد برای سازمان خواهد بود.

عضو هیات مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: ضرورت دارد هر چه سریعتر جهت دستیابی به اهداف و تعالی سازمان، معاونت توسعه مدیریت و منابع برنامه شایسته ای پایه گذاری کند.

مولایی جم با اشاره به حمایت هیات عالی نظارت از برنامه های سازمان در جهت رفع موانع و تحقق اهداف یادآور شد: هیات عالی نظارت با دقت نظر و توصیه های داهیانه به عنوان بازوی کمکی سازمان همواره نقش پررنگی را ایفا کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.