• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

اهمیت آهن اسفنجی اقلید برای شرکت توسعه و گروه پیشرانان پیشرفت ایران

  • کد خبر : 50786
  • 05 مرداد 1401 - 20:23
اهمیت آهن اسفنجی اقلید برای شرکت توسعه و گروه پیشرانان پیشرفت ایران

دکتر سعدمحمدی در نشست هم‌اندیشی تسریع اجرا و پیشبرد اهداف پروژه، با اشاره به اینکه آهن اسفنجی اقلید یکی از هفت طرح شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به‌عنوان عضوی از گروه پیشرانان پیشرفت ایران است، گفت: باید تمام اعضای تیم‌های کارفرما، پیمانکار و مشاور، اهتمام ویژه‌ای به این پروژه داشته باشند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اقلید پارس، دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در نشست هم‌اندیشی تسریع اجرا و  پیشبرد اهداف پروژه آهن اسفنجی شرکت فولاد اقلید پارس که با حضور رضا شریفی، بابک اشجع، قائمی راد، بلورانی و هیئت همراه به اهمیت این پروژه تأکید کرد و گفت: پروژه آهن اسفنجی اقلید، جز هفت طرح شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به‌عنوان یکی از اعضای گروه پیشرانان پیشرفت ایران، اهمیت ویژه‌ای برای شرکت دارد.

کارفرما و پیمانکار پروژه بعد از پیشنهاد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات مبنی بر اظهار مشکلات و موانع پیش رو برای رفع و تسریع پیشبرد اهداف پروژه، از مشکلات و خواسته‌های خود گفتند.

سعدمحمدی با ابراز خرسندی از ورود پروژه به مرحله جدید خود، از مدیران حاضر خواست تا از همین ابتدا کار، اقدامات مهم و تأثیرگذار از بنیان و اساس، درست پایه‌گذاری شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن به رعایت «قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدمات کشوری و حمایت از کالای ایرانی» تأکید کرد و گفت: همه ما مکلف هستیم قانون را رعایت کنیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.