• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

انقلاب ارزهای رمزنگاری شده در راه است

  • کد خبر : 12541
  • 22 فروردین 1400 - 20:46
انقلاب ارزهای رمزنگاری شده در راه است

مدیرعامل گلدمن ساکس پیش‌بینی کرد: تحولی بزرگ برای ارزهای رمزنگاری شده در راه است.

به گزارش ایبِنا به نقل از سایت اینوستینگ، مدیرعامل گلدمن ساکس تحولی بزرگ برای ارز رمزنگاری شده پیش بینی کرده است. دیوید سالامون، مدیرعامل بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس، نظر خود را در مورد تنظیم رمزارز به اشتراک گذاشته واظهار داشته که پیش بینی می کند این حوزه بسیار پیشرفت کند. وی در مصاحبه این هفته با CNBC درباره تنظیم ارز رمزنگاری شده و پیامدهای آن بحث کرد. در این باره، سالامون پیش بینی  کرد که این یک فضای در حال تحول است. وی با تأکید بر اینکه شرکت وی در مورد مشتریان خود چقدر متعهد است، خاطرنشان کرد: حدس نمی زنم که قوانین برای موسسات مالی کجا وضع می شود، اما ما برای یافتن راه هایی برای خدمت به مشتریان خود رو به جلو می رویم.

مدیر عامل با اشتراک دیدگاه خود درباره آینده رمزارزها، بر حمایت گلدمن ساکس از این تغییرات تأکید کرد. وی تأکید کرد که این بانک همچنان در مورد چگونگی حمایت از تقاضای مشتریان خود برای ارزهای رمزنگاری شده متمرکز است. اینکه آنها در مورد ارزهای دیجیتال و دیجیتال کردن پول به روشی کاملاً فعال فکر می کنند. دلیل این امر این است که مشتریان گلدمن ساکس تقاضای زیادی برای این نوع پشتیبانی دارند. طبق نظر مدیر عامل، این بانک همچنان برای درخواست های مشتریان خود کار می کند. وی افزود که این بانک می تواند به مشتریان در تسهیل نگهداری دارایی های دیجیتال کمک کند.

اخیراً در رابطه با این امر، گلدمن ساکس معاملات بیت کوین خود را بازگشایی کرده است. بدین طریق، هدف آن ارائه طیف کاملی از سرمایه گذاری های بیت کوین است. علاوه بر این، این بانک می خواهد دارایی های دیجیتال را بخشی از خدمات مدیریت ثروت خود قرار دهد. این اقدام به دنبال افزایش بسیار زیاد تقاضا برای بیت کوین و سایرارزهای رمزنگاری شده توسط  شرکت ها و تجار انجام می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=12541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.