• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

انجام عملیات ارزی تعاونگران و کارآفرینان در شرکت صرافی توسعه تعاون صورت می‌گیرد

  • کد خبر : 10251
  • 12 اسفند 1399 - 11:11
انجام عملیات ارزی تعاونگران و کارآفرینان در شرکت صرافی توسعه تعاون صورت می‌گیرد

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از شرکت صرافی توسعه تعاون به عنوان ظرفیتی قابل اتکا جهت انجام عملیات ارزی تعاونگران و کارآفرینان یاد کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در مجمع سالیانه شرکت صرافی توسعه تعاون اظهار داشت: بخش تعاون همانند سایر بخش‌های اقتصادی در راستای تأمین برخی مواد اولیه و ملزومات تولید نیازمند ارز می‌باشد و نتیجه فعالیت تعاونی‌های صادرات‌گرا نیز ارزآوری است از این رو شرکت صرافی توسعه تعاون به عنوان واسط راهبردی میان عرضه کنندگان و تقاضا کنندگان ارز جایگاه ویژه‌ای دارد.
مهدیان ارتباط با اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و تعاونگران را حائز اهمیت برشمرد و گفت: اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها جزء مشتریان مهم بانک بوده و جامعه هدف فعالیت بانک می‌باشند و برنامه‌ها و فرآیندهای ویژه‌ای برای تقویت این بخش اقتصادی در بانک مهیا گردیده است و انجام عملیات ارزی این واحدها از مهمترین اهداف شرکت صرافی توسعه تعاون می‌باشد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن استماع گزارش حسابرسی به بررسی عملکرد سالیانه شرکت صرافی توسعه تعاون در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر سال ۹۹ پرداخت و گفت: گزارش حسابرسی ارائه شده بیانگر عملکرد شفاف شرکت یوده و صورت‌های مالی مطابق قواعد حرفه‌ای ارائه شده است و با برنامه‌های تدوین شده برای سال پیش رو توسعه فعالیت‌ها در دستور کار است.
مهدیان به موضوع افزایش سرمایه شرکت صرافی توسعه تعاون اشاره نمود و گفت: با اقدامات مناسبی که در افزایش سرمایه بانک صورت پذیرفته است، افزایش سرمایه شرکت صرافی نیز با هدف افزایش اعتبار شرکت جهت انجام عملیات و امکان توسعه فعالیت در مسیر انجام قرار دارد.
وی به همکاری نزدیک شرکت صرافی توسعه تعاون و امور بین‌الملل بانک تاکید ورزید و افزود: بسیاری از مشتریان بانک در سراسر کشور برای تأمین نیاز ارزی به سوی شرکت صرافی سوق داده می‌شوند و واحدهای ستادی و پشتیبان بانک نیز در اجرای بهینه این چرخه خدمات نقش مهمی بر عهده دارند.
سید باقر فتاحی رئیس هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این جلسه حضور زیرمجموعه اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قبیل واحدهای صادرات‌گرای تحت مدیریت شستا، صندوق بازنشستگی کشوری را مزیتی برای شرکت صرافی توسعه تعاون دانست و افزود: همکاری و هم‌افزایی گسترده میان سازمان‌های زیرمجموعه همواره مورد تأکید مدیران ارشد وزارتخانه بوده است و ازاین‌رو سهم مناسبی از ارز حاصل از فعالیت واحدهای صادرات گرا می‌تواند باواسطه شرکت صرافی توسعه تعاون به‌عنوان نهادی توسعه‌ای برای تقویت این بخش مورداستفاده قرار گیرد.
امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون نیز شرکت صرافی توسعه تعاون را به‌عنوان یکی از ارکان مهم بخش تعاون در تکمیل زنجیره ارزش مطرح نمود و خاطرنشان کرد: همکاری شرکت با شرکت‌های تابعه بانک ازجمله گروه مالی توسعه تعاون حائز اهمیت است. وی توجه به راهبردهای ویژه شرکت با توجه به وضعیت بازار و همچنین الزامات بانک مرکزی را بسیار مهم جلوه‌گر نمود.
در این جلسه عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون، حسن شریفی معاون عملیات بانکی و محمد ذوالفقاری معاون مالی و پشتیبانی بانک و رامین نجمی رئیس اداره کل سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون عملکرد شرکت را مورد بررسی قرار دادند و سعید قاسمی نراقی مدیرعامل شرکت صرافی توسعه تعاون و علی هاتفی، محمد زارع و فیاض مقدم اعضای هیئت‌مدیره این شرکت نیز توضیحاتی در خصوص عملکرد کنونی و برنامه‌های بهبود ارائه دادند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=10251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.