• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

انتقال سهام‌ عدالت اموات به وراث متوقف نیست/ امکان انتقال سهام به صورت دستی وجود دارد

  • کد خبر : 8745
  • 16 بهمن 1399 - 15:03
انتقال سهام‌ عدالت اموات به وراث متوقف نیست/ امکان انتقال سهام به صورت دستی وجود دارد

مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اظهار داشت: قرار بر این بود که روند انتقال سهام عدالت متوفیان به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری باشد اما در این مدت تا این سامانه و سایت راه اندازی شود، روند انتقال را متوقف نکردیم.

به گزارش تجارت گردان ، محمدرضا پوررضایی در گفت‌وگو با ایلنا درباره وضعیت انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث در حالی که هنوز اقدامات الکترونیکی شدن این پروسه تکمیل و راه اندازی نشده است، اظهار داشت: بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار سهام‌دار عدالت فوت شده‌اند که اطلاعات این افراد در سامانه ثبت شده است. 

وی با تاکید بر اینکه انتقال سهام عدالت اموات به وراث متوقف نشده است، گفت: قرار بر این بود که روند انتقال سهام عدالت متوفیان به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری باشد اما در این مدت تا این سامانه و سایت راه اندازی شود، روند انتقال را متوقف نکردیم. 

مشاور اجرایی سهام عدالت ادامه داد: سیستم دستی نقل و انتقال سهام عدالت اموات در حال انجام است اما به هر حال با توجه به اینکه در انجام این پروسه چند دستگاه از جمله مراجع قضایی درگیر هستند، روند طولانی و زمان‌بر است. 

پوررضایی با بیان اینکه برای راه اندازی سامانه الکترونیکی شدن انتقال سهام عدالت اموات در شرکت سپرده گذاری مرکزی با هماهنگی سازمان بورس در حال انجام است، افزود: باید دستگاه قضایی به این سامانه لینک شود و در این صورت وراث با در اختیار داشتن مدارک مورد نیاز در بازه زمانی بسیار کوتاه نسبت به واگذاری سهام اقدام می‌کنند. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=8745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.