• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

انتقاد پورابراهیمی از نحوه برخورد شهرداری تهران با شرکت بورس/ کمیسیون اقتصادی ورود می‌کند

  • کد خبر : 27597
  • 29 مهر 1400 - 16:18
انتقاد پورابراهیمی از نحوه برخورد شهرداری تهران با شرکت بورس/ کمیسیون اقتصادی ورود می‌کند

تجارت‌گردان – رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از پلمپ بورس تهران توسط شهرداری تهران انتقاد کرد و گفت: این موضوع به زودی در نشست ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تجارت‌گردان – محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره پلمپ ساختمان بورس تهران، گفت: با وجود حق قانونی شهرداری تهران و رای دیوان عدالت اداری، نحوه برخورد شهرداری در پلمپ بورس تهران قابل قبول نیست زیرا پرونده تعهدات شرکت بورس تهران از طریق مکاتبه با وزارت امور اقتصادی و دارایی و شورای عالی بورس در چارچوبی منطقی قابل حل و فصل بود.

وزیر اقتصاد به پرونده پلمپ بورس تهران ورود کند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: این موضوع به زودی در نشست ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد تا ابعاد دیگر آن مشخص شود.

وی با بیان اینکه در صورت تخلف در بورس تهران بابت عدم ایفای تعهدات نسبت به شهرداری، مسئولیت برعهده مجموعه‌ای است که باید براساس قانون عمل می‌کرد، ادامه داد: از وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به این موضوع ورود و تصمیم‌گیری کند تا شاهد وضعیت کنونی یعنی تضعیف ارکان اقتصادی کشور نباشیم.

انتظار می‌رفت شهرداری تهران با روش منطقی‌تری نسبت به تعهدات شرکت بورس برخورد می‌کرد

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به ضرورت رعایت قانون، ضوابط و مقررات و ایفای تعهدات بورس به شهرداری تهران، اضافه کرد: علیرغم وجود تعهدات شرکت بورس تهران، انتظار می‌رفت شهرداری تهران با روش منطقی‌تری نسبت به این موضوع برخورد می‌کرد زیرا این برخوردها برای کشور در فضای بین المللی اثر منفی دارد و از سوی دیگر موجب نگرانی در داخل کشور می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با گلایه از برخورد شهرداری تهران، تصریح کرد: ضمن اینکه مطالبات شهرداری تهران از شرکت بورس تهران باید کامل پرداخت شود اما روش برخورد قابل قبول نیست و شهرداری باید در نحوه برخورد خود بازنگری کند./

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.