• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

انتصاب دکتر حجت‌الله دمیاد، به عنوان عضو هیأت‌مدیره

  • کد خبر : 67448
  • 19 فروردین 1402 - 13:58
انتصاب دکتر حجت‌الله دمیاد، به عنوان عضو هیأت‌مدیره

مراسم معارفه دکتر حجت‌الله دمیاد عضو جدید هیأت‌مدیره و تکریم دکتر علی حیدری عضو سابق هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی، با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم با سپاس از زحمات و تلاش‌های دکتر علی حیدری عضو سابق هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی و تبریک انتصاب دکتر دمیاد گفت: با تلاش همه همکاران و یاری خدا توانستیم در سال گذشته با وجود همه مشکلات و محدودیت‌ها، خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی را به‌خوبی و به شکل کامل و در زمان مقرر به اقشار تحت پوشش ارائه دهیم. سال جدید را نیز با امید بیشتر و انگیزه بیشتر آغاز می‌کنیم و امیدوارم تحقق عدالت، امنیت و آسایش را به برکت حکمرانی تأمین‌اجتماعی در کشور شاهد باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی خدمت به اقشار مختلف جامعه را توفیقی ارزشمند برای همه مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و گفت: شیرینی خدمت به اقشار مختلف جامعه، قطعاً سختی‌ها و مشکلات کار در سازمان را آسان می‌کند. در یک‌ونیم سال گذشته حدود ۲ میلیون بیمه‌شده جدید جذب سازمان شده و ۱۰۶ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های سازمان تسویه شده است. در اسفند ماه سال گذشته نیز شاهد بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی ۷۸ پروژه جدید بودیم و در این سال در مجموع ۹۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی هزینه شد.
دکتر موسوی، ایفای نقش مؤثر در مهار تورم را از اولویت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید برشمرد و گفت: مهمترین برنامه ما در سال جدید، پایدارسازی منابع سازمان در افق کوتاه‌مدت و بلندمدت است. مقام معظم رهبری بر مهار تورم تأکید دارند و ما هم در سازمان تأمین‌اجتماعی باید تکلیف خود را در این موضوع انجام دهیم. یکی از عوامل افزایش تورم، ناترازی منابع و مصارف صندوق‌های بازنشستگی است که رفع این مشکل را براساس سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی با جدیت پیگیری خواهیم کرد.
براساس این گزارش، دکتر علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم گفت: برای دکتر حیدری آرزوی توفیق دارم و از زحمات ایشان در دوره عضویت در هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی تشکر می‌کنم. آقای دمیاد دارای تجربیات ارزشمندی هستند و امیدوارم با شجاعت و درایت برای پیشبرد برنامه‌ها تلاش کنند.
وی افزود: تأمین‌اجتماعی با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه است و برای رفع مشکلات باید منطق کارشناسی و ادبیات تخصصی در این مجموعه بجوشد و بازتولید شود. ادبیات تخصصی این سازمان را باید در سطح کشور و در بین سیاسیون جاری کنیم و قوانین قوی برای سازمان داشته باشیم. باید بدانیم که مشکلات فعلی سازمان محصول چه چیزی است. بررسی کارشناسی و دقیق ما در صندوق‌های بازنشستگی نشان می‌دهد که قوانین فاقد تأمین مالی، مهمترین مشکل صندوق‌ها است و برای عبور از این مسائل به گفتگوی ملی نیاز است. این سازمان باید منطبق با محاسبات صحیح بیمه‌ای عمل کند و تمامی فعالیت‌های سازمان باید با منطق بیمه‌ای انطباق داشته باشد.
دکتر محمدحسین مهدوی عادلی، رئیس هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم گفت: دکتر حیدری فردی دلسوز، با تجربه و توانمند هستند و از زحمات ایشان در هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی تشکر می‌کنم. ایشان منشأ خیر در سازمان هستند. برای آقای دمیاد، عضو جدید هیأت‌مدیره هم آرزوی موفقیت دارم و خیر مقدم عرض می‌کنم. تأمین‌اجتماعی سازمانی بسیار مهم، پرچالش و توانمند است و انشاءالله از تجربیات و توانمندی آقای دمیاد در هیأت‌مدیره بهره‌مند خواهیم شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.