• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای

  • کد خبر : 67586
  • 21 فروردین 1402 - 14:23
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای

ال‌جی الکترونیکس امروز نتایج اولیه گزارشات مالی فصل اول ۲۰۲۳ خود را منتشر کرد.

ال‌جی الکترونیکس درآمد تلفیقی خود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ را معادل ۴/۲۰ تریلیون وون کره جنوبی (KRW) گزارش کرد که این رقم رکورددار دومین بیشترین درآمد فصلی است و سود عملیاتی این شرکت نیز معادل ۵/۱ تریلیون KRW گزارش شده که سومین بیشترین سود عملیاتی فصلی این شرکت تا کنون است.

علی‌رغم تأثیرات شرایط چالش برانگیز اقتصاد جهانی، رکورد فروش ال‌جی، بهبود چشمگیر مدیریت موثر ساختار تجاری و شیوه عملکرد این شرکت را نشان می‌دهد.

نکته جالب توجه در این گزارش افزایش قابل توجه بهره‌وری در سال جاری با در نظر گرفتن اثر مثبت درآمد حق‌امتیاز در مقایسه با سود عملیاتی سه ماهه اول سال گذشته است. در ساختار تجاری، بخش تامین تجهیزات و قطعات اتومبیل این شرکت با توسعه مستمر بخش B2B سریعاً در حال رشد است. تجارت‌های غیر سخت‌افزاری نظیر پلتفرم‌های نرم‌افزاری، محتوا، خدمات و راه‌کارها و همچنین آنلاین برندشاپ‌ها (OBS) نیز رشد چشمگیری داشته‌اند.

ال‌جی با توجه به سوابق قابل توجه خود برای پاسخ به نیاز مصرف‌کنندگان، محصولاتی با مصرف بهینه انرژی شامل پمپ‌های حرارتی و سیستم ذخیره انرژی (ESS) را نیز تولید می‌کند. این شرکت در پاسخ به ترندهای دائماً در حال تغییر بازار و برای به حداکثر رساندن ارزش کاربری خط تولید انبوه خود را نیز تقویت کرده است.  

این ارقام سود تلفیقی آزمایشی بر اساس استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی – کره جنوبی (K-IFRS)‌ است که به عنوان خدماتی به سرمایه‌گذاران ال­جی الکترونیکس قبل از اعلام نتایج نهایی درآمد از جمله سود خالص، ارائه می شود. جزئیات مربوط به هر بخش در اواخر ماه جاری به‌صورت رسمی اعلام خواهند شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.