• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای گلکسی A10s آغاز شد

  • کد خبر : 18498
  • 17 تیر 1400 - 10:41
انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای گلکسی A10s آغاز شد

طبق تازه‌ترین اخبار، سامسونگ انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را برای گلکسی A10s آغاز کرده که با پچ امنیتی جولای ۲۰۲۱ (تیر و مرداد ۱۴۰۰) همراه است.

 Sammobile، سامسونگ جدید‌ترین نرم‌افزار را برای گلکسی A10s ارائه کرده است که شامل سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و آخرین پچ امنیتی است. گلکسی A10s در اواخر سال ۲۰۱۹ با One UI مبتنی بر اندروید ۹ معرفی شد و اکنون آخرین به‌روزرسانی مهم اندروید را دریافت می‌کند و در آینده، تنها به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

در حال حاضر به‌روزرسانی نرم‌افزار برای گلکسی A10s در مالزی و ویتنام منتشر شده است؛ اما انتظار می‌رود به‌زودی در بازار‌های دیگر عرضه شود. نسخه‌ی فرم‌ور به‌روزرسانی مذکور A107FXXU8CUG1 و با پچ امنیتی جولای ۲۰۲۱ (تیر و مرداد ۱۴۰۰) همراه است.

تغییرات نرم‌افزار گلکسی A10s شامل UI بازطراحی‌شده، بهبود برنامه‌ها و صفحه‌کلید، امکان حذف داده‌های GPS‌ از تصاویر، مجوز‌های یک‌بارمصرف، گزینه‌های بیشتر در صفحه‌‌ی قفل و… است.

این به‌روزرسانی می‌تواند عملکرد و ثبات گلکسی A10s را بهبود ببخشد و پچ امنیتی جولای ۲۰۲۱ (تیر و مرداد ۱۴۰۰)، اشکال اندروید اتو (Android Auto) که برخی از کاربران گلکسی با آن روبه‌رو بودند، برطرف می‌کند.

اگر دارنده‌ی گلکسی A10s هستید، می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات (Settings) و به‌روزرسانی نرم‌افزار (Software update)، وجود به‌روزرسانی را به‌صورت دستی بررسی کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=18498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.