• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

امکان دریافت جایزه همراه با بازی از طریق بانک مسکن فراهم شد

  • کد خبر : 12409
  • 21 فروردین 1400 - 13:18
امکان دریافت جایزه همراه با بازی از طریق بانک مسکن فراهم شد

ساسان شیردل عضو هیات عامل و معاون مدیر عامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از طراحی بازی «تبسم» برای مشتریان بانک مسکن خبر داد.

به گزارش رویداد خبر ، ساسان شیردل عضو هیات عامل و معاون مدیر عامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا اعلام کرد: از طریق این بازی طراحی شده مختص مشتریان بانک مسکن، امکان دریافت جوایز نقدی برای مشتریان بانک همراه با بازی و گذران اوقات فراغت در فضای مجازی فراهم شده است.

وی در تشریح جزییات این بازی در قالب نصب اپلیکیشن تبسم بر روی دستگاه های تلفن همراه مشتریان بانک مسکن توضیح داد:بازی تبسم برنامه ای است که به کاربر آن امکان می دهد تادر ابتدا نسبت به معرفی چند بازیکن به برنامه و تخصیص مبلغ به عنوان جایزه به هر یک از بازیکنان (بدون اطلاع بازیکن) تا سقف۲۰۰ هزار تومان اقدام کند. سپس کاربر بازی می تواند با ایجادهیجان و پرسش از هریک از بازیکنان نسبت به تغییر، افزایش و یاکاهش آن جایزه در برنامه اقدام کرده و در صورت پذیرش بازیکن ،با ورود شماره کارت، Cvv2، تاریخ انقضا و رمز دوم کارت خود و درخواست صدور قبض برداشت بدون کارت از خودپرداز، مبلغ جایزه را به بازیکن تخصیص دهد. پس از انجام موفق تراکنش صدور قبض برداشت بدون کارت، شماره قبض مربوطه به همراه رمز آن به بازیکن پیامک می شود و بازیکن می تواند تا تاریخ انقضا قبض مذکور (در متن پیامک درج می شود) از هریک ازخودپردازهای بانک مسکن مبلغ جایزه را برداشت کند.

شیردل تاکید کرد: لازم بذکر است سرویس مذکور تنها برای مشتریان بانک مسکن قابل استفاده است.

وی همچنین در خصوص نحوه فعال سازی برنامه تبسم گفت: دریافت آخرین نسخه نرم افزار تبسم برای سیستم های اندروید از طریق سایت بانک مسکن و برای سیستم های غیر اندروید از طریق سیبچه و i apps امکانپذیر است. در مراحل بعدی لازم است کاربر اقداماتی مبنی بر نصب نرم افزار تبسم، ورود اطلاعات درخواستی و همچنین دریافت کد فعالسازی از طریق پیامک و ورود آن در نرم افزار را انجام دهد.

معاون مدیر عامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده از این نرم افزار را بسیار سهل و آسان اعلام کرد و گفت: نحوه استفاده از این نرم افزار به این صورت است که پس از ورود به برنامه و لمس گزینه شروع بازی کاربر می تواند نسبت به ورود اطلاعات هر بازیکن (نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و مبلغ مورد نظر) اقدام کند.

وی افزود: یک نکته مهم در مورد این بازی این است که کاربر بایستی اطلاعات بازیکن، به خصوص شماره تلفن همراه را به دقت وارد کند زیرا شماره قبض برداشت بدون کارت و رمز مربوط به آن به شماره وارد شده پیامک می شود. همچنین برای ورود شماره همراه بازیکن کاربر می تواند از دفترچه تلفن گوشی استفاده کند. از سوی دیگر و براساس قوانین این بازی کاربر می تواند برای بازیکن مبلغ صفر یا پوچ را تخصیص دهد. در این بازی مبالغ به تومان بوده و کف مبلغ تخصیصی ۲۰ هزار تومان و سقف کل آن۲۰۰ هزار تومان است.

شیردل ادامه داد: نکته دیگری که در این باره باید به آن اشاره کرد این است که کاربر می تواند مبلغ را بصورت دلخواه انتخاب کند وهم می تواند با انتخاب دکمه مربوطه مبلغی را بصورت تصادفی(رندوم) به بازیکن تخصیص دهد.

همچنین​ پس از ورود اطلاعات تمام بازیکنان لیست مربوطه نمایش داده می شود و کاربر می تواند در این صفحه نسبت به ویرایش و مرتب کردن ترتیب بازیکنان اقدام کند. در این اپلیکیشن با انتخاب گزینه “بزن بریم” بازی آغاز می شود و کاربر می تواندبا ایجاد هیجان نسبت به تغییر مبلغ جایزه بازیکن اقدام کند و در صورت موافقت بازیکن، جایزه را با صدور قبض برداشت بدون کارت به وی تخصیص دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=12409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.