• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

امکان برقراری تماس صوتی در نسخه جدید اپلیکیشن «بله»

  • کد خبر : 53591
  • 12 شهریور 1401 - 16:01
امکان برقراری تماس صوتی در نسخه جدید اپلیکیشن «بله»

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران از برقراری امکان جدید تماس صوتی در اپلیکیشن «بله» خبر داد.

علیرضا ماهیار در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با اعلام این خبر افزود: اپلیکیشن «بله» به‌عنوان پیام‌رسان رسمی بانک ملی ایران، همواره در حال توسعه امکانات تازه خود با هدف خلق تجربه ارزشمند و راحت برای کاربران است.
وی با تاکید بر اینکه امکان ایجاد تماس پایدار و با کیفیت در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، یکی از نیازمندی‌های همیشگی کاربران این اپلیکیشن‌هاست، تصریح کرد: کاربران تمایل دارند علاوه‌بر امکان چت و ارسال فایل صوتی بتوانند در زمان لازم، به‌راحتی، و تنها با دسترسی به اینترنت، با مخاطب مدنظر خود تماس برقرار کنند.
به گفته ماهیار، تماس صوتی بر بستر اینترنت در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است، تا جایی که می‌توان گفت در بسیاری شرایط کاربران تمایل دارند، به جای برقراری تماس تلفنی، از طریق اپلیکیشن‌های پیام‌رسان با یکدیگر تماس بگیرند.
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران ادامه داد: اپلیکیشن «بله» نیز، به‌عنوان یک پیام‌رسان بانکی و در راستای تحقق این خواسته کاربرانش، به تازگی امکان برقراری تماس صوتی را فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: از ابتدای شکل‌گیری این اپلیکیشن، امکانات کاربردی متنوعی، چه در زمینه پیام‌رسانی و چه در زمینه مالی، در اختیار کاربران این پیام‌رسان بانکی قرار گرفته است. امکاناتی نظیر کارت ‌به ‌کارت در چت، مدیریت مالی شخصی، امکانات کانال‌داری و گروه‌داری، تبلیغات، ویترین بله و… همگی از جمله امکانات نوآورانه‌ای هستند که در طول چند سال اخیر به کاربران «بله» عرضه شده است.
لازم به ذکر است، کاربران «بله» می‌توانند با نصب جدیدترین نسخه اپلیکیشن «بله»، به‌راحتی و در کنار سایر امکانات این پیام‌رسان، تماس صوتی با کیفیت و پایدار را در صفحه گفت و گوی شخصی خود برقرار کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.