• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اموال تملیکی و جمعیت هلال احمر

  • کد خبر : 45989
  • 31 اردیبهشت 1401 - 15:43
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اموال تملیکی و جمعیت هلال احمر

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اموال تملیکی و جمعیت هلال احمر، صبح امروز مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه سالجاری به منظور ایجاد تقویت و توسعه زمینه‌های همکاری مشترک، به امضای سیدعبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و پیر حسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران رسید.

تفاهم‌نامه مذکور مشتمل بر ۱۰ ماده بوده که با هدف به کارگیری و استفاده از ظرفیت‌های موجود طرفین در جهت رفع موانع و مشکلات، توسعه فرهنگ داوطلبی و ارایه آموزش‌های مربوط به کمک‌های اولیه، افزایش تعاملات دوجانبه و انجام اقدامات موثر و کارآمد منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در مراسم امضای تفاهم نامه مذکور ضمن تاکید بر جایگاه با اهمیت هلال احمر اظهار کرد: سازمان اموال تملیکی خود را موظف می‌داند که به عنوان یاری‌گر، در کنار جمعیت هلال احمر باشد و آنچه که مقدور است را در اختیار آنها قرار دهد.

وی افزود: امضای تفاهم‌نامه با جمعیت هلال احمر اتفاق مبارکی است و قطعا با توجه به پتانسیل و ظرفیت بالایی که در هلال احمر وجود دارد می‌تواند در زمینه آموزش کمک‌های اولیه و استفاده از انبارها خدمات ویژه‌ای به سازمان اموال تملیکی ارایه نماید و از سوی دیگر سازمان اموال تملیکی نیز تمام توان خود را در جهت خدمت‌رسانی به هلال احمر به کار گیرد.

رییس جمعیت هلال‌احمر نیز در این مراسم، اجرای این تفاهم‌نامه را بستر مناسبی برای خدمت‌رسانی و کمک به مستمندان و نیازمندان عنوان و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر جمعیتی مردمی است و تمام نگاه آن به نیازمندان و حل مشکلات مربوط به آنها است؛ جمعیت هلال‌احمر ظرفیت‌های زیادی در اختیار دارد که می‌تواند در اختیار سازمان اموال تملیکی بگذارد، از سوی دیگرسازمان اموال تملیکی نیز دارای ظرفیت‌های بالایی است که به واسطه جمعیت هلال احمر می‌تواند در اختیار مردم قرار بگیرد و در این بین هلال احمر نقش واسطه‌گری داشته باشد.

وی با بیان اینکه اجرای این تفاهم‌نامه اقدام بسیار ارزشمندی است تاکید کرد: این تفاهم‌نامه موجبات رفع مشکلات بسیاری از مستمندان را فراهم می‌نماید و رویکرد آن گسترش فعالیت‌های انسان دوستانه و خدمات اجتماعی در راستای محرومیت زدایی خواهد بود که با همکاری سازمان اموال تملیکی و تامین بخشی از اقلام خوراکی و تجهیزات مورد نیاز این امر محقق خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=45989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.