• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

اقدامات متعدد پویش تامین اجتماعی همدل و گروه جهادی بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی

  • کد خبر : 23984
  • 20 شهریور 1400 - 14:29
اقدامات متعدد پویش تامین اجتماعی همدل و گروه جهادی بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی

رویداد خبر– فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی از ایجاد و ثبت پویش تامین اجتماعی همدل و گروه جهادی بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی از زمان شروع ویروس منحوس کرونا با توزیع ماسک و مواد ضد عفونی، بسته های معیشتی و نذر قربانی خبر داد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رزمایش پدافند زیستی و مقابله با کرونا سازمان بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ با حضور سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی از مراکز مقاومت بسیج وزارتخانه ها و با مشارکت فعالانه مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه با حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی در دانشگاه تهران برگزار شد.

مهدی تیموری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی در این مراسم گفت: این حوزه با همیاری مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روزهای نخستین شیوع کرونا در کشور اقدامات پیشگیرانه خود را در این خصوص آغاز کرد.
وی افزود: در نتیجه این همیاری ۱۳ میلیون ماسک و گان تولید و بیش از  ۴۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده بسته بندی و بین مردم توزیع شد.
تیموری تصریح کرد : در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی نیز با همکاری سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان تهران، در خصوص شناسایی افراد مبتلا و معرفی آنها به مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی با همکاری حوزه و کانون بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی اقدامات خوبی از ابتدا تاکنون در حال انجام است.
ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مدافعان سلامت در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی و همچنین معاونت درمان سازمان، از آمادگی کامل بسیجیان پایگاه های تابعه برای حضور در صحنه های مختلف خدمات رسانی به مردم شریف کشور خبر داد.
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این رزمایش از غرفه مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بخش مدافعان سلامت حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی( غربالگری سلامت و تست سریع آزمایش کرونا ) بازدید کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=23984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.