• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

افزایش ۴۵ درصدی فروش شرکت درخشان ساز

  • کد خبر : 63766
  • 13 بهمن 1401 - 13:39
افزایش ۴۵ درصدی فروش شرکت درخشان ساز

مدیرعامل شرکت پلاستیک های مهندسی درخشان ساز گفت: ظرف ۵۰ روز اخیر، حدود ۳۰ درصد افزایش تولید و ۴۵ درصد افزایش فروش داشته ایم و در حال حاضر با حداکثر ظرفیت در حال تولید و فروش محصولات هستیم و این موضوع نشانگر حرکت در مسیری صحیح و رویکرد جدیدی است که براساس استراتژی های کلان گروه صنعتی ایران خودرو قدم در آن نهاده ایم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- مصطفی سعیدی تامین مواد اولیه پلیمری و پلاستیکی ایران خودرو را شرح وظیفه شرکت درخشان ساز دانست و با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه این شرکت، اظهار کرد: درخشان ساز از منظر ساختار تولید، فروش، حوزه های مالی و اداری، دارای یک ساختار سنتی بوده که با رویکرد جدید و برنامه ریزی های صورت گرفته به سمت به روز شدن و صنعتی شدن گام برداشته است.
مدیرعامل شرکت پلاستیک های مهندسی درخشان ساز، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق رویکردهای جدید این مجموعه، بیان کرد: با شرکت های خصوصی وارد مذاکره شده ایم تا ظرفیت تولید و به تبع آن ظرفیت فروش را افزایش دهیم. 
وی از مذاکره با پژوهشگاه پلیمر ایران برای دریافت آموزش برای نیروهای انسانی به منظور اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و پیشرفته خبر داد و گفت: درصدد امضای تفاهم نامه ای هستیم که به موجب آن آموزش های لازم را دریافت کرده و با دانش فنی به سمت توسعه حرکت کنیم.
وی با اشاره به این که طرح توسعه شرکت درخشان ساز در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: افزایش تنوع محصولات، راه‌اندازی خطوط تولید جدید و بهره‌برداری از ظرفیت بورس کالا در تامین محصولات در دستور کار درخشان ساز قرار دارد.
سعیدی عنوان کرد: از جمله اقدامات موثر این شرکت که سال ها معوق مانده، تبدیل شدن به شرکتی دانش بنیان است که با تحقق آن مسیر توسعه این شرکت هموارتر خواهد شد. 
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=63766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.