• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

افزایش کیفیت رمز بقای شرکت های تولیدی/ تمرکز گروه سایپا بر تولید خودروهای تجاری و کار است/ رشد ۸۴ درصدی خودروهای وانت تجاری/ واردات خودروهای با کیفیت زیر ۱۰ هزار دلار توسط سایپا

  • کد خبر : 61781
  • 15 دی 1401 - 21:36
افزایش کیفیت رمز بقای شرکت های تولیدی/ تمرکز گروه سایپا بر تولید خودروهای تجاری و کار است/ رشد ۸۴ درصدی خودروهای وانت تجاری/ واردات خودروهای با کیفیت زیر ۱۰ هزار دلار توسط سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و اعضای هیات مدیره ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گزارشی از عملکرد این گروه خودروساز و اقدامات انجام شده ارائه داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، محمدعلی تیموری در این دیدار گفت: در یکسال اخیر ظرفیت تولید گروه سایپا افزایش یافته که باعث ایجاد اشتغال برای ۳ هزار نفر شده است.

او با بیان اینکه در تبریز دو قطعه سازی گروه سایپا و ۶۰ شرکت قطعه ساز دیگر در تامین قطعات فنی و های تک در حوزه قوای محرکه برای گروه سایپا فعالیت دارند گفت: با توجه به افزایش تولید روزانه خودروهای گروه سایپا به ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه، تولید شرکت های قطعه ساز نیز افزایشی بوده است.

تیموری تصریح کرد: در گروه سایپا تاکید بر روی افزایش کیفیت است چرا که کیفیت رمز بقای شرکت های تولیدی است و بر همین اساس هم محصولات با کیفیت بهتری نسبت به گذشته تولید می شود و این موضوع باعث کاهش ۵۰۰ درصدی مراجعه مردم به نمایندگی ها در دوران گارانتی محصولات شده است.

او با بیان اینکه یکی از برنامه های گروه سایپا تمرکز بر تولید خودروهای تجاری و کار است گفت: اگر تولید خودروهای تجاری افزایش یابد قطعا هزینه حمل و نقل در کشور کاهش خواهد یافت علاوه بر این، تولید خودروهای تجاری باعث ایجاد اشتغال هم خواهد شد و خوشبختانه در بخش تولید محصول تجاری وانت رشد ۸۴ درصدی را در گروه سایپا داشته ایم.

او در خصوص واردات خودروهای جدید گفت: سایپا تاکنون واردات خودروهای خارجی را انجام نداده و در گذشته صرفا مونتاژ کاری داشته است و امسال برای اولین بار اقدام به واردات خودروهای زیر ۱۰ هزار دلاری با بالاترین استاندارد های موجود کرده ایم.

مدیرعامل گروه سایپا با بیان اینکه از دهه ۷۰ تا کنون زیر ساخت ها و خطوط تولید گروه سایپا توسعه نیافته گفت: تمام ماشین آلات شرکت های گروه خودروسازی سایپا قدیمی شده و نیاز به بروز آوری دارد و امسال برای اولین بار مجوز ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مگاموتور و شرکت های زیر مجموعه را از وزارت صمت دریافت کرده ایم و با انجام این مهم افزایش کیفیت قطعات نیز انجام خواهد شد.

او تاکید کرد: در حال حاضر شرکت های خودروساز گروه سایپا با ۵۰ درصد ظرفیت و توان مشغول به تولید هستند و بر اساس برنامه باید این توان تولید به ۸۵ درصد برسد تا قیمت تمام شده محصولات اقتصادی شود و قطعا با حمایت دولت و وزارت صمت در بخش هایی که نیاز به توسعه دارد اقدام خواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=61781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.