• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

افزایش قیمت‌ها در بازار طلا / رشد ۳۰۰ هزار تومانی حباب سکه

  • کد خبر : 9173
  • 23 بهمن 1399 - 13:42
افزایش قیمت‌ها در بازار طلا / رشد ۳۰۰ هزار تومانی حباب سکه

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند افزایشی قیمت‌ها در بازار داخلی طلا و سکه، مقدار حباب سکه را ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با میزان به تشریح روند بازار در یک هفته گذشته پرداخت و گفت: قیمت جهانی طلا این هفته سیر نزولی داشت، اما نوسانات قیمت در بازار طلا روند افزایشی داشت به طوریکه از روز دوشنبه شاهد افزایش قیمت ارز در بازار آزاد بودیم و نهایتا در روز گذشته دلار وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد.
نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به تاثیر نرخ ارز بر قیمت در بازار داخلی طلا و سکه تصریح کرد: بر اساس آخرین قیمت‌ها، هر قطعه سکه با افزایش حدود ۶۰۰ هزار تومان ننسبت به ابتدای هفته، داد و ستد شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه به روز‌های پایانی سال خورشیدی نزدیک می‌شویم، شاهد افزایش حباب سکه نیز هستیم به طوریکه حبابی که در هفته‌های گذشته تا ۲۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده بود در این هفته به محدوده ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

کشتی‌آرای با تاکید بر اینکه قیمت تمام قطعات سکه در هفته گذشته با افزایش قیمت همراه بوده‌اند، میزان افزایش قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را نسبت به ابتدای هفته ۶۰ هزار تومان عنوان و قیمت‌ها در بازار داخلی طلا و سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

افزایش قیمت‌ها در بازار طلا / افزایش ۳۰۰ تومانی حباب سکه
لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.