• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

افزایش ظرفیت تصفیه فاضلاب در جزیره کیش با اجرای دو طرح عمرانی

  • کد خبر : 18035
  • 09 تیر 1400 - 21:55
افزایش ظرفیت تصفیه فاضلاب در جزیره کیش با اجرای دو طرح عمرانی

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش از آغاز عملیات اجرایی مدول اول تصفیه خانه جنوب جزیره خبر داد

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین المل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از شرکت عمران، آب و خدمات ، علی عرب معاون عمرانی و امور زیر بنای این سازمان که به همراه عبدالنبی شرفی سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش از مراحل ساخت سازه مدول دوم تصفیه خانه شمال جزیره بازدید کرد با تاکید بر ضرورت افزایش ظرفیت تصفیه فاضلاب در بخش های مختلف جزیره کیش اظهار داشت : تهیه نقشه های  فنی و اسناد مناقصه  تصفیه خانه جنوب به اتمام رسیده و  به زودی عملیات اجرایی ساخت مدول اول این تصفیه خانه آغاز خواهد شد.

به گفته معاون عمرانی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش ، مطابق طرح جامع جزیره کیش مقرر است جمع آوری و تصفیه فاضلاب قسمتهایی از جنوب و مناطق ساحلی از مرجان تا دهکده ساحلی در تصفیه خانه جنوب انجام شود.

عرب افزود: با توجه به فرسودگی  و‌ظرفیت اندک تصفیه خانه جنوب مقرر است در این محل تصفیه خانه ای پیشرفته و مجهز به فناوری و تجهیزات به روز با ظرفیت شش هزار مترمکعب در سه مدول ساخته شود.

لازم به ذکر است مدول دوم تصفیه خانه شمال جزیره نیز با هدف افزایش ظرفیت تصفیه فاضلاب با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی ، در حال ساخت است و طبق برنامه زمان بندی این سازه تا پایان مرداد تکمیل خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=18035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.