• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

افزایش سطح فعالیت بانک توسعه صادرات در استان اردبیل

  • کد خبر : 54260
  • 19 شهریور 1401 - 15:55
افزایش سطح فعالیت بانک توسعه صادرات در استان اردبیل

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: فعالیت این بانک در استان اردبیل با هدف حمایت از صادرات غیر نفتی افزایش خواهد یافت.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر سید علی حسینی مدیرعامل این بانک در سفر به استان اردبیل و بازدید از واحدهای صادراتی این استان بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان« تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» توسط مقام معظم رهبری و بر اساس سیاست‌های بانک توسعه صادرات ایران، برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت مالی از طرح‌ها و درخواست‌های سرمایه در گردش حوزه نفتی و گاز و پتروشیمی شده است.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه این بانک با وزارت نفت در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گازی پتروشیمی گفت: بر اساس این تفاهم نامه محصولات صادراتی شرکت های دانش بنیان و فناور داخلی صنعت نفت بدون هیچ محدودیت منابع مالی حمایت می شوند.
دکتر حسینی با تاکید بر استفاده از ظرفیت کامل بانک توسعه صادرات ایران عنوان کرد: این بانک با داشتن شرکت های زیر مجموعه مالی، آمادگی دارد بسته کامل حمایتی خدمات و تسهیلات خود را در اختیار واحدهای صادراتی استانها قرار دهد.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در این سفر از چند واحد تولیدی صادراتی استان بازدید و همچنین به طور جداگانه با استاندار اردبیل دیدار کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=54260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.