• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

افزایش سرمایه هزار و ۱۷۶ درصدی شرکت کمک فنر ایندامین

  • کد خبر : 63387
  • 09 بهمن 1401 - 13:29
افزایش سرمایه هزار و ۱۷۶ درصدی شرکت کمک فنر ایندامین

مدیـرعامل شـرکت ایندامین گفت: با تایید هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا افزایش سرمایه هزار و ۱۷۶ درصدی شرکت ایندامین محقق می شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، نادر نـوری گفت: به پیشنهاد هیئت مـدیره شرکت ایندامین در خصـوص  افـزایش سـرمایه این شرکت از محل تجـدید ارزیـابی دارایـی های ثابـت مشهود (زمین) به منظـور اصلاح ساختـار مالی از مبلغ ۳۲۰۸۵۷ میلیـون ریال به مبلغ ۴۰۹۲۵۸۷ میلیون ریال بر اساس کارشناسی صورت پذیـرفتـه در هیئـت مدیـره سـایپا،با رشد هزار و ۱۷۶ درصدی به تصـویب رسیـد و مقـرر شـد بلافاصـله مقــدمات بـرگـزاری “مجمع فوق العاده” جهت تصویب سهامداران شرکت ایندامین فراهم شود.

مدیرعامل ایندامین افزود: مسیـر رشد این شرکت با راه اندازی کارخانه دوم و “دو برابر نمـودن  ظـرفیت تولید” هموارتر شده است،  همچنیـن  فضـای ورود به بـازارهای جدید از جمـله حضـور مـوثر در فـروش قطعـات Am  و تولید کمک فنرهای خودروهای جدید ایجاد شده  است.

نوری تاکید کرد: در هفته گذشته با دستیـابی به تولید روزانه بالای ۱۰ هزار کمک فنر توانستیم رکورد تولید بزنیم. همچنین در تولید هفتگی نیز با تولید ۵۹ هزار و  ۳۰۷ کمک فنر به بالاترین سطح تولید هفتگی از سال ۹۶ تاکنون دست یافتیم.

او افزود: در حال حاضر تولیدروزانه شرکت ایندامین نسبـت به ابتدای سال جاری رشد ۲۵۰ درصدی را تجـربه کرده و امیـدواریم به زودی به هدف تولید روزانه ۱۳ هزار کمک فنر دست یابیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=63387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.