• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

افزایش درآمدهای پایدار برای باشگاه پرسپولیس با صدور کارت هواداری

  • کد خبر : 56688
  • 30 مهر 1401 - 9:30
افزایش درآمدهای پایدار برای باشگاه پرسپولیس با صدور کارت هواداری

مدیرعامل بانک شهر ایجاد و توسعه خدمات کارت هواداری را زمینه ساز توسعه پایدار برای باشگاه های پرطرفدار کشور برشمرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد افزایش درآمدهای پایدار برای باشگاه پرسپولیس با صدور کارت هواداری خواهیم بود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمد مهدی احمدی در مراسم انعقاد تفاهم نامه میان بانک شهر و باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این تفاهم نامه منافع مشترک دوسازمان را درنظرگرفته است، اظهار کرد: ایجاد و توسعه خدمات کارت هواداری زمینه ایجاد توسعه پایدار برای باشگاه ها را میسر می سازد.
وی افزود: با انعقاد این تفاهم نامه بانک به جای کمک مالی مستقیم، زمینه های ایجاد یک درآمد پایدار و مستمر را برای باشگاه پرسپولیس فراهم ساخته است تا هزینه های باشگاه به صورت کامل پوشش داده شود.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه کارت هواداری با لوگوی پرسپولیس و بانک شهر خدماتی همچون خرید اقساطی و ویژه از دیجی شهر، کیف پول الکترونیکی و خدمات حمل و نقل با اتصال به سامانه شهرداری های را برای هواداران باشگاه پرسپولیس فراهم کرده است، افزود: هواداران می توانند خدماتی همچون استفاده از جایگاه VIP برای کسانی که بیشترین استفاده را از کارت هواداری داشته اند، دریافت پیراهن بازیکنان محبوب خود با امضاء بازیکن، توپ امضاء شده باشگاه محبوب خود را در قرعه کشی از سوی باشگاه دریافت کنند.
دکتر احمدی با اشاره به اینکه تمام سود حاصل از درآمدهای کارت هواداری در بانک به باشگاه پرسپولیس اختصاص داده می شود و بانک تکیه گاهی برای پیوند مشتریان با باشگاه محبوب خود و مرتفع ساختن مشکلات مالی باشگاه با این ارتباط است، تاکید کرد: مهمترین آورده برای بانک شبکه مشتریان هستند و خدمات نوین سهم باشگاه و هواداران خواهد بود.
مدیرعامل بانک شهر شفافیت و ایجاد درآمد پایدار برای باشگاه را از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد.
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در این مراسم با قدردانی از مدیرعامل و کارکنان بانک شهر، گفت: امروز این فرصت فراهم شده است تا با مشارکت بانک شهر، مشکلات باشگاه محبوب پایتخت مرتفع و مسیر رشد و توسعه آن هموار شود.
درویش خاطر نشان کرد: اجرای طرح های مشترک میان بانک شهر و باشگاه پرسپولیس می تواند زمینه نشاط بیشتر در جامعه و بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان را فراهم آورد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=56688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.