• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

افزایش با کیفیت پرتفو، کنترل نسبت خسارت و تقویت شبکه فروش

  • کد خبر : 10755
  • 22 اسفند 1399 - 19:29
افزایش با کیفیت پرتفو، کنترل نسبت خسارت و تقویت شبکه فروش

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری با اشاره به این که پرتفوی سال جاری این شرکت در مقایسه با سال گذشته بیش از ۷۰ درصد رشد داشته است، گفت: اگر کنترل های خودخواسته ی هدفمند و نظارت دقیق بر نسبت خسارت نبود، این رشد می توانست بیشتر هم باشد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، علیرضا یزدان دوست با تاکید بر این که افزایش حق بیمه تولیدی بدون تقویت کافی زیرساخت ها و توجه به همه جوانب از جمله کنترل ریسک و نگهداشت نسبت خسارت در محدوده مناسب نمی تواند مطلوب باشد، اظهار کرد: بیمه آسماری همزمان با افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات دریافتی، توانست ضریب نفوذ خود در بازار هدف را بیش از پیش افزایش دهد.

وی با بیان این که ارائه نرخ فنی، مهمترین اولویت بیمه آسماری در صدور بیمه نامه است، اظهار کرد: انتخاب درست ریسک و استفاده حداکثری از دانش روز در تحلیل ها، باعث شد پرتفوی شرکت با کیفیت بماند و رشد معقولی را تجربه کند.

یزدان دوست همچنین با اشاره به این که بیمه آسماری توانست به دلیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، «لوح زرین مشتری مداری» را دریافت کند، ادامه داد: افزایش سطح کیفی خدمات به بیمه گزاران در کنار افزایش حق بیمه تولیدی شرکت، نتایج بسیار مطلوبی برای ادامه فعالیت سازمان رقم خواهد زد.

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری تمدید میزان قابل توجهی از بیمه نامه های صادره در سال قبل را نشان دهنده موفقیت شرکت در جلب رضایت مشتریان دانست و اظهار امیدواری کرد این روند در آینده نیز ادامه یابد.

یزدان دوست در ادامه افزایش سرمایه شرکت را از مهمترین رخدادهای سال جاری دانست و با بیان این که این اتفاق، شرایط فعالیت بیمه آسماری در سال آینده را بسیار تقویت خواهد کرد، گفت: سرمایه بیمه آسماری بیش از ۳٫۵ برابر شد و به عدد ۹۰۰ میلیارد ریال رسید که مراحل ثبت نهایی آن نیز به زودی انجام می شود.

او راه اندازی سیستم LMS برای آموزش غیرحضوری کارکنان و نمایندگان را از اقدامات مهم سال جاری خواند و با بیان این که معمولا شرکت های بزرگ و علاقه مند به توسعه، چنین سامانه هایی را برای آموزش استفاده می کنند، اظهار کرد: بیمه آسماری به «آموزش» عمیقا معتقد است و سرفصل های تهیه و ارائه شده از این طریق نیز به خوبی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته.

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری، بازنگری در طرح بیمه های درمان خانواده به منظور تطبیق آن با شرایط بیماری کرونا را نیز یادآور شد و خاطرنشان کرد: با این اقدام، اکنون همه بیمه شده های شرکت از پوشش بیماری کرونا برخوردارند.

وی به تحولات رخ داده در حوزه IT شرکت اشاره کرد و با بیان این که زیرساخت های سیستمی مناسبی برای بیمه آسماری پیاده سازی شده است، افزود: صدور آنلاین بیمه نامه در دو رشته «شخص ثالث» و «درمان» به جریان افتاده و بیمه نامه های این دو رشته با کد یکتای بیمه مرکزی صادر می شود.

او همچنین تقویت شبکه فروش را یکی از مهمترین دستاوردهای بیمه آسماری در سال ۱۳۹۹ خواند و با بیان این که پیشتر اغلب نمایندگان به فعالیت در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی علاقه مند بودند، گفت: در سال جاری دست کم ۱۰ نماینده به منظور فروش بیمه درمان در سرزمین اصلی جذب کردیم و همکاری خوبی نیز با کارگزاری ها در سراسر کشور شکل گرفت.

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری در پایان اظهار امیدواری کرد با ادامه روند موجود، این شرکت در سال آینده بتواند گام های موثرتر و  بلندتری در خدمت رسانی به مشتریان و افزایش اثرگذاری بر صنعت بیمه بردارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=10755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.