• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

افتخار خدمت در بانک مسکن

  • کد خبر : 35409
  • 25 دی 1400 - 13:07
افتخار خدمت در بانک مسکن

عضو هیات مدیره بانک مسکن با بیان اینکه بانک مسکن نقش اصلی و محوری را در مسیر توسعه مسکن در کشور برعهده داشته، این مهم را یک افتخار برای پرسنل بانک مسکن دانست.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن- هیبنا، محمدحسن علمداری، عضو هیات مدیره بانک مسکن به مناسبت هشتاد و سومین سالگرد تاسیس بانک مسکن اعلام کرد، محصول نهایی خدماتی که بانک مسکن به خانوارها ارایه می‌کند باعث افتخار برای کارکنان این بانک است.

علمداری با بیان اینکه بانک مسکن طی چهار دهه گذشته از ساخت، تولید و تامین حدود ۱۱ میلیون واحد مسکونی در سراسر کشور حمایت مالی-اعتباری صورت داده است، گفت: تسهیلاتی که بانک مسکن برای ساخت و خرید خانه طی سال‌های بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به افراد و مشتریان بانک پرداخت کرده است منجر به تامین مسکن بیش از ۱۰ میلیون خانوار در سراسر کشور شده که با توجه به سکونت ۲۴ میلیون خانوار در پهنه کشوری، عملاً نزدیک به نیمی از ایرانیان با تسهیلات بانک مسکن صاحب‌خانه شده‌اند.

علمداری معتقد است، مسکن گرانترین کالایی است که یک خانوار در طول دوران زندگی‌اش آن را خریداری می‌کند و از آنجا که بانک مسکن نقش اصلی و محوری را در این مسیر برعهده داشته، این یک افتخار برای پرسنل بانک مسکن محسوب می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک مسکن در عین حال خواستار توجه بیشتر دولت به اهمیت نقش و جایگاه بانک مسکن شد و افزود: بانک مسکن از ابتدای تاسیس تا کنون همواره نقش حمایتی و توسعه‌ای را در بخش مسکن و ساختمان ایفا کرده است. در دوره‌های مختلف، این بانک مسیر مالی اجرای طرح‌ دولت‌ها در حوزه ساخت و تولید انبوه مسکن را هموار کرده است و پا به پای دولت گام برداشته است. این مسولیت بانک مسکن ایجاب می‌کند در مقابل، حمایت‌های توسعه‌ای از بانک توسعه‌ای مسکن به عمل بیاید. اینکه توقع وجود داشته باشد بانک توسعه‌ای مسکن، منابع مالی مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات مسکن را از مسیری که بانک‌های تجاری تامین می‌کنند، بدست بیاورد با جایگاه توسعه‌ای بانک در مغایرت است.

علمداری تصریح کرد اما به رغم همه مشکلاتی که در تامین منابع مالی برای پرداخت تسهیلات در بانک مسکن وجود داشته، اهداف در نظر گرفته شده طی این سال‌ها از سوی بانک مسکن به اجرا درآمد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن به مناسبت هشتاد و سومین سالگرد تاسیس بانک خطاب به پرسنل بانک مسکن گفت: خانه‌دار شدن افراد با تسهیلات بانک مسکن باعث خوشحالی و جلب رضایت مردم می‌شود و همین اتفاق میمون دعای خیر برای تک تک پرسنل بانک مسکن به همراه دارد. بنابراین ما در بانک مسکن باید همیشه به کاری که انجام می‌دهیم ببالیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=35409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.