• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

افتتاح مدرسه۳ کلاسه شهدای بانک ملی ایران در روستای مرزی کانی میران مریوان

  • کد خبر : 64297
  • 20 بهمن 1401 - 10:39
افتتاح مدرسه۳ کلاسه شهدای بانک ملی ایران در روستای مرزی کانی میران مریوان

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مدرسه سه کلاسه شهدای بانک ملی ایران با حضور علی اشرف یوسفی قیاسی رئیس اداره امور شعب استان کردستان ، مهدی رمضانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ، ماجد احمدی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ، ابراهیم حسامی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان مریوان و دیگر مسئولان استانی افتتاح شد .

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در مناطق محروم، این مدرسه در منطقه محروم روستای کانی میران شهرستان مرزی مریوان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان از بانک ملی ایران و اداره امور شعب استان کردستان به جهت مشارکت در ساخت و ترویج فرهنگ نیکوکاری مدرسه سازی این استان تجلیل کرد.

در ادامه مراسم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، از نقش فعال و پررنگ بانک ملی ایران در احداث مدارس در مناطق و روستاهای محروم استان کردستان قدردانی کرد.

شایان ذکر است، مدرسه مذکور در زمینی به مساحت ۵۳۵ مترمربع با زیربنای ساختمان اصلی ۱۵۷ متر مربع در مقطع آموزشی پیش دبستانی و ابتدایی احداث شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.