• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

افتتاح فاز اول پروژه موم گیری در بهمن ماه سال جاری

  • کد خبر : 23180
  • 13 شهریور 1400 - 15:57
افتتاح فاز اول پروژه موم گیری در بهمن ماه سال جاری

امیر زندی مدیر پروژه موم گیری شرکت نفت ایرانول از افتتاح فاز ۱ پروژه موم گیری در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

زندی نسبت به پیشنه اجرای این  پروژه بیان کرد: پروژه موم گیری پالایشگاه روغن سازی تهران پس از بررسی انجام شده در سال ۱۳۹۰ در هیات مدیره وقت مصوب و  تا سال ۹۴ از روند اجرایی پروژ صرفاً چهار عدد فیلتر خریداری شده و از گمرک ترخیص شده بود  و متاسفانه با موانع و مشکلات پیش آمده تقریباً در فاز مهندسی راکد باقی ماند. 

زندی در این باره به خبرنگار ما، گفت: همچنین قرارداد پروژه بهبود راندمان واحد موم گیری پالایشگاه تهران با هدف استفاده بهینه از فرآیند پالایش (بهبود راندمان)، تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر، افزایش تولید ، افزایش سوددهی شرکت در سال گذشته  بین شرکت نفت ایرانول و پیمانکار مربوطه به امضا رسید.

وی افزود: با توجه به وقفه های پیش آمده در فاز مهندسی و خرید، متاسفانه روند اجرایی پروژه با تاخیر مواجه شد. با تغییر مدیریت عامل از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری ضمن تاکیدات و پیگیری های مکرر ایشان و همت شبانه روزی مهندسان و کارکنان شرکت تا کنون پروژه ۱۸% پیشرفت فیزیکی داشته و  ان­شاءالله فاز اول این پروژه در بهمن سال جاری افتتاح میگردد.

زندی در پایان افزود: در فاز یک پروژه به واسطه افزایش ۵ درصدی راندمان کلی واحد، مقدار تولید روغن پایه بدون افزایش خوراک برابر ۱۱ هزار تن در سال افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=23180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.