• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

افتتاح طرح مورد حمایت بانک توسعه تعاون در حضور رییس جمهور

  • کد خبر : 68552
  • 11 اردیبهشت 1402 - 12:59
افتتاح طرح مورد حمایت بانک توسعه تعاون در حضور رییس جمهور

همزمان با سفر رییس جمهور به خوزستان، فاز جدید طرح مورد حمایت بانک توسعه تعاون افتتاح گردید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در سفر هیات دولت به استان خوزستان، خط جدید تولیدی شرکت تعاونی کارتن محمد دزفول تولید کننده کاغذ و مقوا با حضور رئیس جمهور در شهرستان دزفول با صرف ۱۲۰۰میلیارد ریال درمحل شرکت و با تجهیزات به روز و پیشرفته افتتاح شد.
راه اندازی خط تولید کاغذ مقوا زمینه اشتغال۱۰۰ نفر در این شرکت را به همراه داشته است برای راه اندازی این طرح ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از تبصره ۱۸ از سوی بانک توسعه تعاون خوزستان پرداخت گردید.
در این واحد سالیانه ۱۸ هزار تن کاغذ بسته بندی، ۲۴۰۰ تن ورق کارتون، ۱۲۵۰ تن کارتون ، ۷۰۰ تن جعبه تولید می شود. در افتتاح این شرکت که با حضور آیت الله دکتر رئیسی رئیس جمهور کشورمان افتتاح گردید مدیران ستادی و استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جلیل کرمی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خوزستان به عنوان بانک عامل در طرح حضور داشتند.
بازدید شرکت تعاونی التیام آتی نگر در ادامه برنامه ها محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیر شعب بانک توسعه تعاون از شرکت تعاونی التیام آتی نگر (درمانگاه سیمرغ) بازدید و با مدیران شرکت دیدار و گفتگو کرد.
شرکت تعاونی آتی نگر با سرمایه‌گذاری یکصد میلیارد ریال و تسهیلات ۴۰ میلیارد ریال از بانک توسعه تعاون از محل منابع داخلی بانک و بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور در سال ۱۴۰۰ با اشتغال ۳۹ نفر به طور مستقیم در منطقه کمتر برخوردار حصیرآباد اهواز به بهره بردادی رسیده و در حال فعالیت است.
جلسه هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با سفرهای رییس جمهور در استان خوزستان حضور یافتند و به بررسی وضعیت عملکردی سازمانها و ادارات استانی تحت نظارت وزارتخانه پرداخنند.
در جلسه دستگاه های حوزه وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی استان خوزستان با حضور نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی، فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، جلیل کرمی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خوزستان در سالن جلسات اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
در این جلسه رشنودی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی عملکرد مدیران استان را شایسته تقدیر دانست و همچنین کرمی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خوزستان را به جهت ارائه خدمات تخصصی بانکی و حمایت از طرحهای تولیدی و تعاونی مورد تمجید قرار داد.
در ادامه جلیل کرمی مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان خوزستان در خصوص طرحهایی که با مشارکت این بانک به بهره برداری رسیده است توضیح داد و گفت: ویژگی مهم طرحها، ایجاد اشتغال بومی و تکمیل زنجیره ارزش و توجه به مزیت های جغرافیایی و اقتصادی استان بوده است.
وی گفت: شرکت تعاونی کارتن محمد در شهرستان دزفول و تعاونی های پرورش میگو شهرستان هندیجان از جمله طرحهایی است که باعث ایجاد اشتغال برای صدها نفر گردیده و موجبات رونق اقتصادی در منطقه را فراهم آورده است.
وی در ادامه به پرداخت تسهیلات به بزرگترین هتل منطقه جنوب غرب کشور در اهواز با مشارکت بانک توسعه تعاون اشاره کرد .کرمی ضمن اعلام کسب رتبه اول بانک توسعه تعاون استان خوزستان در بین کلیه استانها وکسب عنوان مدیر برتر استانی در حوزه برتر بانکی اعلام کرد: کسب عنوان برتر و تقدیر در حضور وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستاوردهای بانک توسعه تعاون استان خوزستان بوده است که مراتب تقدیر و تشکر از وزیر را اعلام می داریم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.