• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

افتتاح شعبه هادی شهر در بخش رودبست بابلسر

  • کد خبر : 17418
  • 01 تیر 1400 - 15:12
افتتاح شعبه هادی شهر در بخش رودبست بابلسر

شعبه هادی شهر در بخش رودبست بابلسر با حضور رئیس اداره امور شعب استان مازندران ، نماینده مردم شهرستان بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان افتتاح شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم افتتاح این شعبه خانعلی رشیدی رئیس اداره امور شعب استان مازندران با اعلام اینکه افتتاح شعبه بانک ملی ایران یکی از مشکلات عمده بخش رودبست بوده  است و این اتفاق مهم در حالی رقم خورد که طبق سیاست های کلان دولت، بانک های دولتی ملزم هستند تا در راستای کوچک‌سازی گام بردارند و علی رغم ادغام ۱۶ واحد بانکی در استان طی سال گذشته افتتاح این شعبه با پیگیری و همکاری تنگاتنگ مسئولان و موافقت مقامات ارشد بانک به منظور رفاه حال مشتریان صورت پذیرفت.

 امروز بانک ملی ایران با بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ شعبه در کشور  نماد بانکداری و پیشانی اقتصاد کشور می باشد و علی رغم تمام تحریم ها  این بانک در اغلب زیرساخت های کشورمشارکت فعال داشته و همواره در کنار مردم بوده است.

در ادامه این مراسم علی اصغر باقر زاده نماینده مردم شهرستان بابلسر و فریدونکنار در مجلس شوای اسلامی ضمن اشاره به افتتاح شعبه مذکور گفت: افتتاح این شعبه نشانگر همت و اراده‌ای قوی ، اتحاد، یکپارچگی ، ‌همدلی بین مسئولان بوده تا با ارائه خدمات به مردم و رفع نیازهای آنها در جهت رضایت مشتری و بهبود شرایط،  گام بردارند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=17418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.