• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

افتتاح خط تولید باک بنزین خودروهای دنا و پارس

  • کد خبر : 61297
  • 08 دی 1401 - 19:05
افتتاح خط تولید باک بنزین خودروهای دنا و پارس

با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی خط تولید باک بنزین خودروهای پارس و دنا در شرکت تکلان راه‌اندازی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- شرکت تکلان تولیدکننده باک بنزین انواع محصولات ایران‌خودرو است که توان تولید روزانه ۵۰۰ باک را دارد که با تجهیز خطوط تا پایان سال به ۷۰۰ عدد خواهد رسید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه مراسم بهره‌برداری از این خط تولید، با تاکید بر بهره‌مندی از توان شرکت‌های قطعه ساز کشور، گفت: دستاوردهای ایران خودرو در زمینه افزایش تولید و عرضه محصول با کمک و حمایت‌های زنجیره تامین و سازندگان محقق شده است. 
مهدی خطیبی، با بیان این‌که در بهمن سال گذشته، بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ‌های ایران‌خودرو وجود داشت، تصریح کرد: از ابتدای خردادماه، تولید ناقص به صفر رسیده و از دهم مهرماه نیز دیگر خودرو ناقصی در پارکینگ ها وجود ندارد. 
وی با بیان این که استان مرکزی بیش از ۱۱۰ قطعه‌ساز بزرگ دارد که حدود ۱۱ درصد از نیاز خودروسازان را برآورده می‌کنند، گفت: این استان از مراکز راهبردی برای صنعت به شمار می‌رود. 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که استان مرکزی دارای ظرفیت بسیاری است و محصولات تولیدی آن جزء با کیفیت‌ترین اقلام تولیدی به شمار می‌رود ابراز امیدواری کرد، با ظرفیت سازی‌هایی که در آینده با حمایت های مسوولان استانی صورت می‌گیرد شاهد سهم بیش‌تر استان در تولید خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو باشیم.

بازدید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از شرکت های قطعه ساز استان مرکزی
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از شرکت‌های حنیفرام، حاصل چین، نیروساز اراک، کوشاوران و تکلان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولید و ظرفیت ها و توانمندی های شرکت‌های قطعه‌ساز استان مرکزی قرار گرفت.
در خلال این بازدیدها، مدیران عامل شرکت‌های تولیدکننده معرفی شرکت و ظرفیت ها و برنامه‌های توسعه‌ای پرداختند و مدیر عامل ایران خودرو نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه کارکنان این شرکت‌ها، خواستار تداوم و توسعه همکاری‌‌ها با افزایش ظرفیت‌های تولید طبق نیاز خطوط تولید ایران خودرو شد. 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از شرکت حنفیرام از آمادگی ایران خودرو برای همکاری با این شرکت در خصوص تولید شاسی کامیون های ۱۹۲۴ خبر داد و بر استفاده از توان شرکت های صنعتی دارای زیرساخت و توان فنی لازم برای تولید قطعات باکیفیت برای همکاری در تحقق برنامه های افزایش تولید در ایران خودرو دیزل تاکید کرد.
شرکت حنیفرام سابقه تولید مخازن سوخت، تریلرهای دو و سه محور و بونکر حمل سیمان با توان تولید هزار دستگاه در سال را دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=61297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.