• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

افتتاح خطوط تولید پگاه با توان متخصصان داخلی قابل تقدیر است

  • کد خبر : 34396
  • 15 دی 1400 - 9:49
افتتاح خطوط تولید پگاه با توان متخصصان داخلی قابل تقدیر است

افتتاح خطوط تولید با تکیه بر توان متخصصان داخلی شرکت قابل تقدیر و نشانگر عزم جهادی در این مجموعه است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران ‌(پگاه‌)، علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرکت پگاه تهران و در جمع شوراهای اسلامی کار صنایع شیر ایران و شرکت‌های گروه با اعلام این مطلب افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به همدلی و همکاری در جبهه اقتصادی داریم تا شاهد جهش و رونق اقتصادی روزافزون باشیم.

او تصریح کرد: برای تحقق این موضوع نیاز داریم افق دید را گسترش داده و با بکارگیری همه ظرفیت‌ها دغدغه‌های پیش روی جامعه کارگری را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه منابع انسانی در صنایع شیر ایران افزود: با ایجاد انگیزه مضاعف در محیط کاری امروز شاهد افتتاح خطوط تولید جدید با توان متخصصان داخلی این مجموعه هستیم.

معاون وزیر در حوزه اشتغال تاکید داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیر شورای عالی اشتغال تلاش می‌کند که با کمک سایر وزارتخانه ۱ میلیون ۸۵۰ هزار شغل که هدف سال ۱۴۰۱ شورای عالی اشتغال است، برآورده شود.

رعیتی فرد هدف از حضور در پگاه را، بررسی اجرای قانون کار در زیر مجموعه‌های وزارتخانه و آشنایی بیشتر با دغدغه‌های کارگری دانست، تا با همکاری تشکل‌های کارگری مسائل مرتفع شود.

عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران نیز با اشاره به اهمیت تشکل‌های کارگری در رفع مسائل پیش روی کارگران افزود: با توجه به اینکه این تشکل منتخب جامعه کارگری است، این انتظار می‌رود که فرهنگ کار توسط این تشکل ارتقاء یابد.

او تصریح کرد‌: اثر بخش بودن در حوزه مسئولیت کاری با روحیه ایثارگری و کار جهادی ممکن می‌شود و در این راستا لازم است همه همکاران در بخش‌های مختلف عزم جدی داشته باشند.

حامد خدابخش پور مدیر امور اداری و منابع انسانی صنایع شیر ایران نیز با اشاره به دستاوردهای صورت گرفته در حوزه منابع انسانی تاکید کرد‌: این اقدامات با حمایت‌های مدیرعامل صنایع شیر ایران و اعتقاد وی به ارزش گذاری منابع انسانی انجام شده است.

محمد مرجانی نماینده منتخبین شورای اسلامی کار شرکت‌های تابعه و نماینده مدیرعامل صنایع شیر ایران در امور منابع انسانی و رفاهیات شرکت‌های تابعه نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رفاهیات کارگری افزود: با تعاملات مناسب مدیرعامل صنایع شیر ایران و با همفکری با شورای اسلامی کار شرکت‌های گروه اقدامات در راستای تکریم منابع انسانی بیش از گذشته انجام شده است.

موضوعات بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور، تسهیلات کارگری، مسائل پیش روی تشکل‌های کارگری از جمله محورهای این نشست بود.

بازدید از خطوط تولید و دیدار و گفت‌وگو با کارگران و نشست رسانه‌ای از جمله برنامه‌های این نشست بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.