• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

افتتاح اولین نمایشگاه اتومکانیک ایران

  • کد خبر : 48729
  • 07 تیر 1401 - 9:47
افتتاح اولین نمایشگاه اتومکانیک ایران

نخستین نمایشگاه اتومکانیک سپاس با حضور تولیدکنندگان قطعات خودرو و تجهیزات تعمیرگاهی روز چهارشنبه ۸ تیرماه افتتاح می شود.

نخستین دوره نمایشگاه « اتومکانیک سپاس» با حمایت ۱۹ اتحادیه و انجمن خودرویی برای اولین بار در سالن نمایشگاهی هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه تاکید بر توجه به استفاده از قطعات با کیفیت داخلی و کالاهای دارای اصالت و شناسنامه دار است. اتحادیه ها و انجمن های حامی و برگزار کننده نمایشگاه بنا دارند پس از برگزاری این نمایشگاه تشکلی فراگیر در سطح ملی با حضور تمام ذینفعان عرصه تولید ، تامین ، توزیع و خدمات خودرویی تاسیس کنند.

این تشکل که بزرگترین تشکل صنفی – صنعتی کشور خواهد بود می تواند موجب همگرایی، تعامل ، تنظیم و ثبات تولید قطعات خودرو ، عرضه مناسب و ارائه خدمات مطلوب تعمیرگاهی به مصرف کنندگان نهایی گردد.

علیرضا نیک آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران در همین راستا گفت: ما بنا داریم شیوه نامه یکسان براساس تامین حقوق مشتری و تضمین خدمات ارائه شده در تعمیرگاه را با کمک تولید، تامین و توزیع کنندگان قطعات خودرویی تدوین و با ثبت در سازمان استاندارد رونمایی کنیم.

اولین نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»  ساعت ۳ بعداز ظهر روز چهارشنبه ۸ تیرماه افتتاح خواهد شد و تا روز ۱۱ تیرماه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ برای بازدید عمومی  دایر خواهد بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=48729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.