• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

افتتاح‌ ۵۰ واحد مسکن محرومان در روستای دوشان سنندج با تسهیلات بانک ملی ایران

  • کد خبر : 18088
  • 11 تیر 1400 - 11:37
افتتاح‌ ۵۰ واحد مسکن محرومان در روستای دوشان سنندج با تسهیلات بانک ملی ایران

۵۰ واحد مسکن محرومان در روستای دوشان سنندج با تسهیلات بانک ملی ایران افتتاح و به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علی اشرف یوسفی قیاسی رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان کردستان در مراسم بهره برداری از این واحدهای مسکونی که با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، گفت: بانک ملی ایران همواره سعی داشته نقش خود در بخش مسئولیت های اجتماعی را به خوبی ایفا کند و در این راستا با پرداخت تسهیلات مناسب و کم بهره، در حمایت از اقشار محروم جامعه کوشا باشد.
وی افزود: بانک ملی ایران با پرداخت بیشترین سهم در بخش مسکن روستایی در بین شبکه بانکی استان کردستان توانسته است وظیفه خود در حمایت از اقشار کم بضاعت را به خوبی انجام دهد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: این طرح شامل ۱۰ بلوک با مساحت عرصه یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعیانی سه هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده که متراژ هر واحد ۶۰ متر مربع است.
رضا قادری افزود:برای هر یک از این واحدها ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات روستایی، ۱۵۷ میلیون ریال تسهیلات حساب ۱۰۰ امام (ره) و ۲۵۰ میلیون ریال آورده متقاضی هزینه شده و بانک ملی ایران هم با پرداخت تسهیلات، حامی اصلی این پروژه بوده است.
وی بیان کرد: از ۵۰ واحد مسکونی، ۱۵ واحد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۱۱ واحد به خانواده‌های دارای ۲ معلول و بقیه به اقشار کم‌درامد واگذار شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=18088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.