• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

اعلام واحدهای ستادی، استانی، شعب و باجه‌های برتر بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 33843
  • 11 دی 1400 - 14:51
اعلام واحدهای ستادی، استانی، شعب و باجه‌های برتر بانک توسعه تعاون

واحدهای ستادی، استانی، شعب و باجه‌های برتر بانک توسعه تعاون با توجه به ارزیابی عملکرد نیمه ابتدایی سال جاری مشخص شدند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مطابق ارزیابی عملکرد نیمه ابتدایی سال جاری ، واحدهای ستادی، استانی، شعب و باجه‌های برتر بانک توسعه تعاون معرفی شدند که در این دوره تعداد شعب مورد تشویق نسبت به دوره قبل ۱۸ درصد رشد داشته است.
در این دوره به منظور تشویق شعب کوچکتر و مستقر در مناطق کمتر توسعه یافته ، توجه به نقش شعب در ارتقای سطح توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان‌های محل فعالیت مورد نظر بوده است و عملکرد شعب در اجرای موفق تسهیلات با رویکرد حمایتی و توسعه بخش حائز اهمیت بوده است.

واحدهای ستادی منتخب
با بررسی نتایج ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی و اجرایی بانک در بازه زمانی منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰، «امور فناوری اطلاعات و ارتباطات»، ادارات کل «برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد»، «سازمان و روش‌ها» و «هوش کسب و کار و توسعه محصول» زیرمجموعه معاونت امور برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات و «امور بین‌الملل» زیرمجموعه معاونت امور عملیات بانکی به عنوان واحدهای ستادی منتخب شناسایی شده اند.

استان‌های برتر
بر این اساس استان‌های البرز و مازندران در بین مدیریت‌های شعب درجه یک، استان‌های گیلان و گلستان در بین مدیریت‌های شعب درجه دو و استان‌های زنجان و قم در میان مدیریت‌های شعب درجه سه به عنوان استان‌های برتر شناخته شدند.

برترین‌ها در میان شعب ممتاز و درجه یک
شعب مرکزی قزوین، مرکزی کرج، مستقل مرکزی، توحید، فاطمی و ایران خودرو تهران، مرکزی گرگان، مرکزی کرمان، بزرگمهر اصفهان، مرکزی بندرعباس، مرکزی رشت، مرکزی همدان و ولیعصر(عج) سمنان بهترین عملکرد را در میان شعب ممتاز و درجه یک داشتند و به عناوین برتر دست یافتند.

برترین‌ها در میان شعب درجه دو کشور
شعب البرز قزوین، امام خمینی مشهد، آران و بیدگل اصفهان، شهید مطهری یزد، داراب فارس، خدابنده زنجان و رزن همدان با عملکرد مناسب موفق به کسب عناوین برتر در میان شعب درجه دو شدند.

برترین‌ها در میان شعب درجه سه کشور
شعب امام زاده حسن تهران، طالقانی بابل، کرد کوی گلستان، خرمشهر، نی ریز فارس، شوش و مراغه با عملکرد موفقیت آمیز، در میان شعب درجه سه ، بالاترین رتبه را از آن خود کردند.

برترین شعب درجه چهار و پنج کشور
شعب جانبازان یزد، علی آباد کتول گلستان، شهید تعریف سنندج، هندیجان و شهید شوشتری زاهدان در میان شعب درجه چهار و شعب کلاله گلستان، طارم زنجان و دیلم بوشهر در بین شعب درجه پنج کشور به عناوین برتر دست یافتند.
شعب موفق در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری
اجرای موفق طرحهای ملی از جمله اشتغال پایدار روستایی و عشایری همواره مورد تاکید مدیران ارشد بانک توسعه تعاون بوده است، از این رو با بررسی عملکرد شعب سراسر کشور؛ شعب صحنه کرمانشاه، مرکزی اراک، لردگان چهارمحال بختیاری و بشرویه خراسان جنوبی واجد تشویق شناسایی شدند.

شعب موفق در پرداخت تسهیلات حمایتی
بانک توسعه تعاون همواره در تعامل با نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و نیز پیشبرد معرفی شدگان وام ازدواج جوانان و مشاغل خانگی پیشگام بوده و از این رو شعب مرکزی بجنورد، کلیبر آذربایجان شرقی، ابرکوه یزد و سردشت آذربایجان غربی با عملکرد موفق در این زمینه، شایسته تقدیر واقع شده‌اند.

شعب برتر در عملکرد مناسب بر اساس تحقق سود حسابداری

ارائه سود حداکثری در اولویت بانک توسعه تعاون نمی باشد و تراز مناسب مالی در جهت تداوم عملکرد برای پیشبرد اقدامات بانکداری توسعه ای است، بر اساس ارزیابی عملکرد شش ماهه ابتدایی سال جاری شعب مرکزی زاهدان، شهر ری تهران و مرکزی اردبیل با بهره گیری مناسب از خدمات تخصصی، کارنامه موفقی را از لحاظ سود شعبه رقم زدند و به رتبه های برتر این بخش نائل گردیدند.
شعب منتخب بر اساس عملکرد درصد تحقق منابع
منابع سپرده ای پایه و اساس اجرای مناسب بانکداری توسعه ای است. از این رو شعب سراسر کشور مکلف به حفظ و جذب منابع سپرده ای بر اساس رویکردهای مشتری مدارانه و کسب رضایت مشتریان با استفاده از خدمات بهینه هستند. در این دوره شعب مرکزی بوشهر، بافق یزد، امیر مازندرانی ساری و گرمسار سمنان بر اساس عملکرد درصد تحقق منابع به عنوان شعب برتر معرفی گردیده اند.

شعب منتخب بر اساس عملکرد درصد تحقق منابع ارزان قیمت
رقابت شبکه بانکی در جذب منابع ارزان قیمت بالاست و با توجه به نقش این منابع برای اجرای تسهیلات تکلیفی و ارائه تسهیلات قرض الحسنه معرفی شدگان ازدواج جوانان و نهادهای حمایتی، شعب سراسر کشور موظف به اجرای برنامه‌های مندرج در تحقق منابع ارزان قیمت هستند. در این دوره شعب شهید چمران ساوه، پلیس راه نجف آباد و آیت اله کاشانی کرمانشاه در تحقق منابع ارزان قیمت جایگاه‌های ممتاز را تصاحب نمودند.

شعب منتخب بر اساس عملکرد اخذ کارمزد
بخش مهمی از خدمات تخصصی بانکداری منجر به کارمزد خدمات می‌شود که عملکرد موفق شعب در این خدمات، با محاسبه و بررسی کارنامه شعب در دریافت کارمزد قابل دستیابی است؛ بر این اساس شعب نظرآباد البرز، علوی خرم آباد و استاد شهریار تبریز شعب منتخب بر اساس عملکرد اخذ کارمزد شناسایی شدند.

شعب منتخب بر اساس عملکرد مجموع صدور ضمانت نامه
صدور ضمانت‌نامه از مهم‌ترین خدمات بانکی مورد درخواست بسیاری از شرکت‌ها و پیمانکاران و مشتریان است. شعب طالقانی اهواز، شمس آبادی اصفهان، حافظ شیراز و شهید مطهری یاسوج در این دوره بهترین عملکرد را در این بخش بروز داده و واجد تشویق معرفی می‌شوند.

باجه‌های برتر
باجه‌های بابا طاهر همدان، کوهبنان کرمان، زیتون خوزستان و شهیدرجایی خراسان جوبی با ارائه عملکردی موفق، به عنوان باجه های برتر بانک توسعه تعاون معرفی می شوند. توضیح آنکه مطابق برنامه های بانک، تمامی باجه‌ها طی فرآیندی در حال ارتقا به شعبه هستند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.