• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

اعلام برنامه‌های ال‌جی در خصوص حضور فعال در بازار B2B توسط مدیرعامل این شرکت

  • کد خبر : 64490
  • 24 بهمن 1401 - 13:10
اعلام برنامه‌های ال‌جی  در خصوص حضور فعال در بازار B2B توسط مدیرعامل این شرکت

مدیرعامل ال¬جی الکترونیکس در خصوص وضعیت فعلی تجارت B2B صحبت کرده و بر لزوم ارائه تجربه کاربری منحصر به فرد از طریق راه‌کارهای یکپارچه پیشرفته تأکید کرد.

ویلیام چو، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس (LG) در بازدیدهای اخیر خود از آمریکا و اروپا بر استراتژی‌های تقویت حضور ال­جی در بازارهای جهانی B2B تأکید کرد. وی در خصوص نیاز به ارائه تجربه‌های کاربری منحصربه‌فرد از طریق راه‌کارهای پیشرفته‌ای که خدمات و نرم‌افزارها را به شکلی یکپارچه در محصولات سخت افزاری گوناگون ترکیب می‌کنند صحبت کرد.

مجموعه بازدیدهای آقای چو از نمایشگاهCES 2023  و گفتگو با شرکای استراتژیک تجهیزات و قطعات الکترونیک خودرو مانند GM و Magna  آغاز شد. سپس به بارسلونای اسپانیا آمد و در ISE 2023 که بزرگترین نمایشگاه صفحه نمایش در اروپاست حضور یافت. آقای چو پس از بازدید از تازه‌ترین و جدیدترین ترندهای صنایع و فن‌آوری در نمایشگاه، با مدیرعامل Odeon Group، بزرگترین اپراتور سینمایی در اروپا دیدار کرد. آقای چو از سالن‌های سینمایی Odeon که به صفحه نمایش‌های LG Cinema LED مجهز بودن، بازدید کرد و جلساتی درباره استراتژی‌های میان‌مدت تا بلندمدت، همکاری‌های احتمالی و چالش‌های آینده در تجارت نمایشگرهای اطلاعاتی (Information Display) برگزار کرد.

ویلیام چو:”تجربه کاربری منحصربه‌فرد ارائه شده توسط تجارت نمایشگرهای اطلاعاتی(ID) ال‌جی حاصل پژوهش‌های عمیق درباره ارزش‌های متفاوت کاربری در بازارهای مختلف است. ما به بهبود و ارتقاء توانمندی‌های خود برای ارائه راه‌کارهای یکپارچه و شخصی‌سازی شده‌ای که قادر باشند نیازهای مشتریان را هرچه بیشتر و بهتر پیش‌بینی کنند ادامه می‌دهیم.”

ال‌جی قصد دارد تجارت ID خود را با تقویت قابلیت‌های نرم‌افزاری و خدمات توسعه دهد. ال‌جی در نظر دارد برای افزایش فروش راه‌کارهای یکپارچه خود خدمات بسیار سودمندی را با استفاده از پلتفرم Pro:Cloud  این شرکت ارائه دهد.   

آقای چو همچنین در نمایشگاه Expo 2023 که در آتلانتای جورجیا برگزار می‌شود شرکت کرد. این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویداهای صنایع گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) در جهان است. آقای چو اظهار کرد ال‌جی به تقویت فن‌آوری‌های پیشرفته HVAC خود شامل محصولات با مصرف بهینه انرژی و مجهز به هوش مصنوعی که نه تنها در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند بلکه از پلتفرم‌های خانه هوشمند با قابلیت کنترل و نظارت از راه دور نیز پشتیبانی می‌کنند، ادامه خواهد داد. 

ویلیام چو همچنین گفت:”ما باید تجربه‌های کاربری مطلوب و منحصربه‌فردی را با استفاده از فن‌آوری پیشرفته لوازم خانگی خود برای تبدیل شدن به یکی از نقش‌آفرینان برتر در بازار جهانی HVAC ارائه کنیم.” ال‌جی در حال تحکیم جایگاه برتر خود در بخش سیستم‌های تهویه مطبوع در بازارهای جدید و رو به رشد است.

ال­جی در تلاش است که با تضمین قیمت رقابتی، تقویت محصولات و زیرساخت‌های خدمات پس از فروش خود جایگاه قدرتمند خود در بازارهای سریعاً در حال رشد سیستم‌های تهویه مطبوع در آمریکای لاتین و آسیای مرکزی را تحکیم و تقویت کند. همچنین ال‌جی در اروپا رشد خود را بر سرمایه‌گذاری‌های کلان در زمینه توسعه سیستم‌های گرمایشی بهینه‌سازی شده متمرکز کرده است.     

ال‌جی همچنین سعی دارد به ساختار حاشیه سود خود با توسعه زمینه‌های تجارت B2B از طریق سرمایه‌گذاری مستمر، ادغام‌های شرکتی و همکاری‌های استراتژیک، تنوع بیشتری بدهد. در حال حاضر این شرکت طیف گسترده‌ای از راه‌کارهای B2B را ارائه می‌دهد. مثال‌هایی از این راه‌کارها عبارتند از: نمایشگرهای ID، فن‌آوری اطلاعات (IT)، رباتیک و خودروهای برقی (شرکت راه‌کارهای تجاری)؛ پنل‌های اطلاعات سرگرمی داخل خودرو و سیستم‌های روشنایی خودرو (شرکت تامین قطعات اتومبیل)؛ سیستم‌های تهویه مطبوع و سیستم‌های مدیریت ساختمان، لوازم خانگی توکار و قطعات شامل کمپرسورها و موتورها (شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع)؛ و پلتفرم webOS (شرکت سرگرمی‌های خانگی).

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.