• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

اعضای هیئت مدیره توسعه صنایع بهشهر از پاکسان بازدید نمودند

  • کد خبر : 23338
  • 15 شهریور 1400 - 10:57
اعضای هیئت مدیره توسعه صنایع بهشهر از پاکسان بازدید نمودند

رویداد خبر– اعضای هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر از فعالیت‌ها و طرح های عمرانی و خدماتی پاکسان بازدید کردند.

به گزارش رویداد خبربه نقل از پاکسان نیوز:علی ملکی عضو هیئت مدیره و معاون امور شرکت ها و مجامع این مجموعه و علی رضا فاطمی دیگر عضو هیئت مدیره و معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی توسعه صنایع بهشهر به همراه حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان و اعضای هیئت مدیره، از به‌سازی، توسعه عمرانی و طرح های خدماتی ویژه پرسنل پاکسان بازدید نموده و در جریان اقدامات عمرانی این مجموعه قرار گرفتند.

این بازدید روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه سال جاری صورت گرفت و حسن بقائی مدیرعامل پاکسان به تشریح و معرفی اقدامات و طرح های عمرانی و پشتیبانی پرسنل مجموعه پرداخت و در خصوص پیشرفت سایر طرح ها و برنامه های توسعه ای و زیربنایی در دست اقدام توضیحاتی ارائه نمود. اعضای هیئت مدیره توسعه صنایع بهشهر از اقدامات صورت گرفته در پاکسان ابراز رضایت نموده و تلاش های مدیرعامل پاکسان در جهت بهبود فضای داخلی شرکت و اقدامات عمرانی صورت قابل تقدیر خواندند.

در ماه های متوالی گذشته در شرکت پاکسان هر روز شاهد بهره برداری از طرح ها و اقداماتی هستیم که هر کدام در جهت پشتیبانی و مانع زدائی از تولید و در جهت بهبود خدمت رسانی به پرسنلی است که در این مجموعه فعالیت می کنند. تمامی این طرح ها با تأکیدات و تمهیدات خاص و مجدانه مدیریت این مجموعه محقق شده و به مرحله اجرا رسیده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=23338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.