• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
2

اطلاعیه پرداخت سود سهام «فملی»

  • کد خبر : 50694
  • 05 مرداد 1401 - 8:23
اطلاعیه پرداخت سود سهام «فملی»

شرکت ملی صنایع مس ایران در پی نشست مجمع عمومی عادی سالیانه در روز ۲۹ تیر ۱۴۰۱ با صدور اطلاعیه‌ای شرایط پرداخت سود سهام «فملی» به سهامداران را اعلام کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، بر اساس آن چه در این اطلاعیه آمده، برنامه پرداخت سود سهام شرکت ملی صنایع مس ایران به این شرح است:

اطلاعیه

۱- سود نقدی مصوب مجمع عمومی عادی سالیانه ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ متعلق به سهامداران حقیقی، سبدگردان‌ها و صندوق‌های سرمایهگذاری که مراحل ثبت‌نام خود را در سامانه سجام تکمیل کرده‌اند، از تاریخ ۲۶/۵/۱۴۰۱ از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب بانکی معرفی‌شده در سامانه سجام واریز می‌شود. لذا به سهامدارانی که تاکنون در سامانه مذکور ثبت‌نام نکرده‌اند، توصیه می‌شود قبل از ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ نسبت به تکمیل مراحل ثبت‌نام خود اقدام کنند.
۲- سود سهام سهامداران حقوقی که مراحل ثبت‌نام خود را در سامانه سجام تکمیل نموده‌اند، از تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب بانکی معرفی‌شده در سامانه سجام واریز می‌شود.
۳- سهامداران حقیقی غیرسجامی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ به یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور مراجعه و مطالبات خود را دریافت نمایند. اعلام کد بورسی از سوی سهامدار به شعب بانک و همراه داشتن اصل و تصویر کارت ملی ضروری است.
۴- سهامداران حقوقی غیرسجامی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ضمن معرفی کتبی نماینده خود به یکی از شعب بانک تجارت مدارک خود از جمله کپی روزنامه رسمی مربوط به آخرین تغییرات مدیران صاحب امضا و تاییدیه کتبی شماره حساب بانکی از شعبه مربوطه را به همان شعبه ارائه کرده تا نسبت به واریز کلیه مطالبات ایشان به حساب معرفی‌شده اقدام شود. اعلام کد بورسی از سوی سهامدار به شعبه و همراه داشتن اصل و تصویر کارت ملی نماینده سهامدار ضروری است.
۵- کلبه سبدگردانی‌ها که در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند، شماره حساب بانکی مربوط به واریز سود سهام سبدهای سرمایهگذاری را (طبق قرارداد سبدگردانی) به امور سهام شرکت اعلام فرمایند تا نسبت به واریز سود سهام طی مهلت قانونی اقدام شود.
توجه به این نکته ضروری است که تأییدیه شماره حساب بانکی سهامداران حقوقی باید توسط فردی که در دفتر بین بانکی معرفی شده، امضا شده باشد. همچنین وکلای محترم سهامداران برای دریافت مطالبات موکلین خود، لازم است علاوه بر کارت ملی، اصل و تصویر وکالت‌نامه معتبر خود را به شعب بانک تجارت ارائه کنند.
امور سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در تهران به نشانی خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، خیابان یازدهم، پلاک ۲۲، طبقه اول واقع شده است. کدپستی امور سهام فملی ۱۵۱۳۷۴۴۵۱۳ و  فاکس آن  شماره ۸۸۷۲۹۰۱۴  است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.