• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

اطلاعیه شرکت سداد در خصوص تکمیل پرونده مالیاتی پذیرندگان این شرکت

  • کد خبر : 43803
  • 31 فروردین 1401 - 19:29
اطلاعیه شرکت سداد در خصوص تکمیل پرونده مالیاتی پذیرندگان این شرکت

شرکت پرداخت الکترونیک سداد اعلام کرد پذیرندگان دستگاه‌های کارتخوان این شرکت برای فعالسازی مجدد دستگاه‌های خود می‌بایست به سامانه مالیاتی مراجعه و پرونده مالیاتی‌شان را تکمیل کنند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، به‌اطلاع پذیرندگان دستگاه‌های کارتخوان سداد می‌رساند به‌منظور فعالسازی مجدد کارتخوان سداد، لازم است به سامانه مالیاتی به آدرسhttps://my.tax.gov.ir  مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده مالیاتی و سپس الصاق آن به پایانه مورد نظر خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به کسب راهنمایی بیشتر در این مرحله، می توانید در ساعات اداری با شماره ۱۵۲۶ واحد ارتباط با مشتریان سازمان مالیاتی در تماس باشید. لازم به ذکر است، در سامانه مالیاتی، شماره پذیرندگی صحیح متعلق به شرکت سداد با ۶ عدد «صفر» آغاز می‌شود. (کد سوئیچ پرداخت : ۵۸۱۶۷۲۱۳۲)

مراحل تکمیل کد رهگیری مالیاتی و فعال‌سازی مجدد دستگاه کارتخوان به شرح زیر است:

۱- مطابق با تصویر، پرونده مالیاتی خود را در سامانه  https://my.tax.gov.ir/  تکمیل و به شماره پذیرنده شرکت سداد الصاق کنید. شماره پذیرنده صحیح شرکت سداد با ۶عدد «صفر» آغاز می‌شود. (کد سوئیچ پرداخت : ۵۸۱۶۷۲۱۳۲)

۲- با استفاده از آدرس سامانه https://tax.gov.ir/action/do/registrationselector متعلق به سازمان مالیاتی، می توانید با درج کد ملی خود، اطلاعات پرونده مالیاتی را مشاهده کرده و از کد پستی اعلام شده به سازمان مالیاتی مطلع شوید.

۳- حتما از صحت کد پستی خود با استعلام در سامانه https://epostcode.post.ir/user/certification اطمینان کسب کنید.

در صورتی که ۳ مرحله قبل، با موفقیت توسط شما انجام شده است، با شماره ۰۲۱-۴۲۷۳۹۰۰۰واحد ارتباط با مشتریان شرکت سداد تماس بگیرید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=43803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.