• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

اصلاحیه لایحه بودجه تا یک شنبه نهایی می‌شود

  • کد خبر : 9066
  • 21 بهمن 1399 - 13:43
اصلاحیه لایحه بودجه تا یک شنبه نهایی می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز در گرگان از نهایی شدن اصلاحیه لایحه بودجه سال۱۴۰۰، تا یک شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش تجارت گردان به نقل از صداوسیما، وزیر امور اقتصادی و دارایی که امروز و با هدف افتتاح چندین طرح عمرانی و اقتصادی به گلستان سفر کرده بود گفت: اصلاحیه لایحه بودجه سال۱۴۰۰، تا یک شنبه هفته آینده نهایی می‌شود.
فرهاد دژپسند همچنین از پرداخت صد در صدی اعتبارات عمرانی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری و با وجود همه فشار‌های اقتصادی که کشور با آن مواجه است ۸۰هزار میلیارد تومان فقط برای طرح‌های عمرانی اختصاص یافت که تاکنون ۶۱هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده است و مابقی نیز تا پایان سال پرداخت خواهد شد.
وی افزود: در ده ماهه اول سال جاری بالغ بر هزار میلیارد تومان، منابع بانکی برای فعالیت‌های اقتصادی اختصاص یافته است و با این تلاش‌ها و با وجود آسیبی که کرونا در همه دنیا بر روی اشتغال و تولید گذاشت ما شاهد رشد اقتصادی مثبت در کشور بودیم.
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بدون استقراض از نظام بانکی موفق به مدیریت بودجه بودیم و تمام پرداخت‌ها را به موقع انجام داده ایم تاکید کرد: همه این توفیقات با حمایت مردم و همراهی آنان به دست آمده است.
دژپسند در باره نوسانات بازار سرمایه نیز گفت: اقبال گسترده‌ای که در مقطعی از زمان نسبت به بورس اتفاق افتاد، موجب بروز برخی از مداخلات غیرحرفه‌ای و اختلال در ملزومات پایداری این بازار شد که نتیجه آن نگرانی و تردید در سرمایه گذاران بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.