• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

اصفهان شهر شهیدان میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

  • کد خبر : 52384
  • 30 مرداد 1401 - 15:58
اصفهان شهر شهیدان میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه بازدیدهای میدانی خود به همراه هیئت‌ همراه با سفر به استان اصفهان از نزدیک با کارکنان و نمایندگان دیدار و گفت‌ وگو کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت به همراه تنی چند از معاونان و مدیران در نشست‌های هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان از نزدیک در جریان وضعیت و عملکرد شرکت در این استان قرار گرفتند. این هیئت دغدغه‌ها و راهکارهای شبکه فروش و کارشناسان را شنیدند و در محیطی صمیمی به پاسخگویی، بحث و تبادل نظر پرداختند.
ابوالفضل آقادادی با بیان اینکه مدیران، کارشناسان و نمایندگان باید همسو با اهداف کلان و برنامه‌های تعیین شده و نیز بهره‌مندی از ظرفیت‌های استان برای جذب بازارهای جدید و سودآور تلاش کنند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مدیران سرپرستی و نمایندگان با افزایش کار تیمی و با در نظر گرفتن حدود و اختیارات تفویض شده، قوانین، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی برای جلب رضایت بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و زیان‌دیدگان کوشا باشند.
‌گفتنی است در این سفر که معاونان برنامه‌ریزی و نواوری، فنی و مالی و نیز مدیران اداری و پشتیبانی و امور نمایندگان مدیرعامل شرکت را همراهی کردند، مدیر جدید استان اصفهان معارفه شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=52384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.